Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهلوانیان با اشاره به برنامه های صدا و سیما گفت: مشارکت حداکثری، مهمترین رویکرد صدا وسیما در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد پهلوانیان» روز گذشته در نشست خبری در جمع اصجاب رسانه استان یزد با اشاره به رویکردهای صداوسیما در انتخابات گفت: هدف اصلی ما در انتخابات مشارکت مردمی است و سعی داریم تا این مشارکت را به تصویر بکشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد بیان کرد: ما بعد از ثبت جهانی شهر یزد برنامه ریزی برای معرفی استان یزد کردیم و به جهت این که هدف گردشگری قرار گرفته و اقتصاد صنعت سبز گردشگری رونق گیرد، سعی کردیم برنامه های خوبی داشته باشیم که سلسله برنامه مستندی را در این زمینه ایجاد کردیم.

وی افزود: این مجموعه مستند به معرفی استان پرداخته که در سطح کشور سرآمد است و در این راستا نیز تلاش ما ایجاد کیفی این مستندها است که خوشبختانه در سیما کشور نیز پخش شده و در بسیاری از جشنواره ها نیز شرکت کرده اند.

پهلوانیان بیان کرد: مجموعه میراث ناملموس و معرفی میراث معنوی استان، مجموعه مستند مکتوب یزد، مجموعه مستند موزه ها، مجموعه دسترنج، و مجموعه مستند مردم بالا دست از جمله این برنامه ها است.

وی گفت: بیش از 120 قسمت تولید شده که پکیج خوبی برای معرفی استان در بخش های مختلف است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد بیان کرد: فیلم لکنت در جشنواره فیلم داکا به عنوان بهترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان انتخاب شد که تمامی تولید کنندگان آن یزدی بودند و این جای افتخار برای ما دارد.

وی افزود: هنرمندان یزدی اگر حمایت شده و باور شوند، می توانند در صدر هنرمندان کشور قرار گیرند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه طرح ملی فهما ایام فاطمیه فاطمیه شبستان یزد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود