Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به معامله قرن را کابوسی برای منطقه و جهان خواند و ابراز امیدواری کرد که رونمایی از این طرح باعث بیداری مسلمانانی که تاکنون در مسیر غلط حرکت می‌کرده‌اند، شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه در یک پیام توئیتری طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به معامله قرن را کابوسی برای منطقه و جهان خواند و ابراز امیدواری کرد که رونمایی از این طرح، کشورهای مسلمانی که راه غلط می‌پیموده‌اند را از خواب غفلت بیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در این پیام توئیتری تصریح کرد: "طرح موسوم به «چشم‌انداز صلح»، به زبان ساده، پروژه رویایی یک بساز و بفروش ورشکسته است. ولی این طرح، کابوسی برای منطقه و جهان است و امید آن که بیدارباشی برای همه مسلمانانی باشد که بر سر گوری گریه می‌کنند که در آن مرده‌ای نیست."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی معامله قرن دولت آمریکا ظریف فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم.

وی گفت: ‏در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم.

وزیر امور خارجه بیان کرد: از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم. ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096505 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا