Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق استقلال گفت: نمایندگان ایران در مستطیل سبز توانستند در تکمیل تصمیم منطقی اتخاذ شده توسط فوتبال ایران جواب دندان شکنی به شیطنت‌های برخی کشورها بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال پیرامون برد مقتدرانه این تیم مقابل الریان و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: استقلال پیش از این بازی مشکلات فراوانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تغییرات در کادر فنی گرفته تا مشکلات مالی و حتی مشکلات پروازی اما خوشبختانه تیم با انجام یک بازی بدون اشتباه، خوب و ایده‌آل مقابل تیم قدرتمند الریان به یک پیروزی پرگل و قاطعانه دست یافت.

 وی افزود: فکر می‌کنم حالا وظیفه مدیران باشگاه است که تیم را بیشتر حمایت کنند. امیدوارم تیم با همین روند در ادامه راه نیز موفق باشد این برد را به تمامی هواداران استقلال تبریک می‌گویم، از بازیکنان که با غیرت و تعصب در زمین به عشق کشورشان و باشگاهشان دویدند خسته نباشید می‌گویم و از آنها و کادر فنی صمیمانه تشکر می‌کنم.

مربی سابق استقلال در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به صعود شهرخودرو به مرحله گروهی اظهار داشت: به مهدی رحمتی که یک استقلالی است و توانست در بازی دیگر نماینده ایران تاثیرگذار باشد و به همه اعضای تیم شهر خودرو و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. برای تک‌تک باشگاه های ایرانی و همه ورزشکاران کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان سابق استقلال در ادامه با اشاره به برخی تصمیمات غیرفوتبالی در afc تصریح کرد: متاسفانه برخی کشورها در کنفدراسیون فوتبال آسیا شیطنت کردند و نمایندگان ایران در مستطیل سبز توانستند در تکمیل تصمیم منطقی اتخاذ شده توسط فوتبال ایران جواب دندان شکنی به شیطنت‌های برخی کشورها بدهند.

نوازی در پایان پیرامون بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد هوادارانش را خوشحال کند و مدعی باشد باید بازی به بازی پیش برود و امیدوارم استقلال با همین روند بتواند در ادامه راه هم موفق باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا محمد نوازی الریان استقلال و الریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد