Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@19:09:40 GMT

کوربین: طرح معامله قرن تهدیدی برای صلح است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۳۵۹۳

جرمی کوربین، رئیس حزب کارگر انگلیس در حساب توئیتری‌اش در واکنش به طرح معامله قرن که شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به همراه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آن رونمایی کردند، گفت این طرح تهدیدی برای صلح است.

کوربین در حساب توئیترش در این خصوص نوشت: «طرح خاورمیانه (معامله قرن) ترامپ یک برنامه صلح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرحی است که برای تثبیت استعمار غیرقانونی اسرائیل و پایمال ساختن حقوق فلسطینیان ارائه شده است. این طرح تهدیدی برای صلح است.»

کوربین در ادامه این پیام توئیتری‌اش خطاب به مقامات انگلیس نوشت: «دولت انگلیس باید با این طرح دروغین مخالفت کند و برای یک توافق واقعی صلح و همچنین یک راه حل حقیقی که میان دو دولت به دست آید پافشاری ورزد.»

شب گذشته، ترامپ و نتانیاهو ضمن برگزاری کنفرانس مشترکی در کاخ سفید، از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه رونمایی کردند. آن‌ها طی دسیسه‌ جدید خود از فلسطینی‌ها خواستند تا به این توافق پایبند باشند، توافقی که هیچ‌یک از طرف‌های فلسطینی در آن حضور نداشتند.

پس از اعلام این طرح واکنش‌های بسیار منفی از سوی مقامات، شخصیت‌ها و مردم فسلطین به آن صورت گرفت، به گونه‌ای که در نوار غزه امروز اعتصاب سراسری در محکومیت این طرح اعلام شد. در کنار سایر کشور‌ها و شخصیت‌های مهم جهان که این طرح را محکوم کرده و آن را مردود دانسته‌اند، سازمان عفو بین‌المللی نیز در بیانیه‌ای طرح معامله قرن را نقض حقوق بین‌المللی اعلام کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است: طرح معامله قرن ترامپ شامل مفادی است که نقض قوانین بین المللی است و اسرائیلی‌ها را به غصب حقوق فلسطینی‌ها تشویق می‌کند.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تن شمش طلا حراج شد

آفتاب‌‌نیوز :

بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

 براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود