Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با صدور بیانیه‌ای در واکنش به آتش زدن کتاب "طب هاریسون" در این شهر از علمای حوزه‌های علمیه خواست این گونه اقدامات را تقبیح کنند.

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمده است: این فرد سودجو که اقدام به آتش زدن کتاب طب هاریسون کرده، در زیر نقاب فرهنگ علم پرور شیعه و سوء استفاده از لباس مقدس روحانیت، هدفی جز تخریب اعتماد مردم به علم پزشکی و پزشکان خدوم ارائه دهنده خدمات سلامت نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان یکی از متولیان آموزش و ارائه خدمات پزشکی نوین و طب سنتی و مکمل، ضمن احترام به خدمات شایان حوزه های علمیه و روحانیت معزز و تقبیح اقدامات خلاف موازین علمی، شرعی و عقلی شخص مذکور و کلیه کسانی که در سراسر جهان به زعم خود با آتش کشیدن کتاب به دنبال خاموش کردن چراغ علم و معرفت هستند آمادگی خود را جهت مقابله علمی و فکری با شیادان فریبکار و تداوم اقدامات پژوهشی، آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردم عزیز و دارای فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی اعلام می نماید.

در این بیانیه تاکید شده است: بدیهی است روحانیت پویای شیعه هرگز چنین اقداماتی را تایید نکرده و نخواهد کرد لذا از حوزه های علمیه به عنوان مرکز علم و تفکر دینی و اجتماعی انتظار می‌رود با تقبیح این گونه اقدامات، زمینه روشنفکری افکار عمومی را فراهم سازند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کتابسوزی عباس تبریزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان