Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:52:48 GMT

دستگیری سارقان سیم برق در هفتگل

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۳۷۵۳

دستگیری سارقان سیم برق در هفتگل

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مالخر و سارق سیم برق در "هفتکل" دستگیر شدند

سرهنگ علی تقدسی فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح هفتکل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ماموران پلیس با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ضایعاتی حامل سیم برق سرقتی را شناسایی وآن را توقیف کردند، افزود: در بازرسی از خودورتوقیفی مقدار ۲۵۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی کشف شد.

سرهنگ تقدسی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری فردمالخر، سارق راشناسایی وپس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی سارق در مخفیگاهش دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم مقدار ۹ کیلوگرم سیم برق و ۶۰ متر کابل برق سرقتی و دو دستگاه موتورسیکلیت اوراق شده کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد

فرمانده انتظامی هفتکل اظهار داشت: مکان فروش ضایعاتی متخلف پلمب شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت سیم برق دستگیری سارق کشف موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری سارقان در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن