Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح تکمیل و پایش اطلاعات انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا با هدف پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و تنظیم بازار، جلوگیری از احتکار و تکمیل زنجیره تامین و توزیع کالا در استان، در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسم محمد زاده افزود: برای اجرای این طرح کمیته‌ای شامل سازمان صنعت معدن تجارت استان، بازرسان اتاق اصناف، فرمانداری، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل پست استان و سایر دستگاه‌های متولی امر با هدف شناسایی انبار‌ها و ثبت اطلاعات ورود و خروج بار از این واحد‌ها و همچنین اطلاع رسانی به واحد‌های مشمول برای ثبت نام و ثبت رسید و حواله در سامانه انبار‌ها و صحت سنجی واحد‌های ثبت شده در سامانه تشکیل شده است.

او اعلام کرد: صاحبان انبار‌های عمومی و خصوصی موظفند با مراجعه به سامانه جامع انبار‌ها به  نشانی www.nwms.ir اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند و برای تایید واحد ثبت شده و در انتظار تایید با دردست داشتن مدارکی مانند مجوز فعالیت، اجاره نامه یا سند مالکیت محل فعالیت (انبار)، گواهی کدپستی و آخرین آگهی تغییرات در روزنامه رسمی برای شرکت‌ها (واحد حقوقی) به ادارات صنعت، معدن و تجارت محل فعالیت خود مراجعه  کنند.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر همکاری صاحبان انبارها با بازرسان این سازمان، عنوان کرد: به منظور شفاف سازی، همه متصدیان شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای که بارنامه صادر می‌کنند موظف به همکاری و ارائه اطلاعات صحیح هنگام صدور بارنامه هستند و باید از صدور هرگونه بارنامه صوری و خلاف واقع که مبدا و مقصد نهایی آن در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده خودداری کنند.

محمدزاده گفت: در غیر این صورت مسئولیت صدور بارنامه‌های صوری و یا سوء استفاده احتمالی از کد پستی افراد حقیقی یا حقوقی به عهده آن شرکت حمل است و  این موضوع از طریق اداره کل راهداری استان و محاکم قضایی قابل پیگیری است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انبارهای بوشهر قاچاق کالا تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود