Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دفتر آیت‌‎الله سیستانی با صدور بیانیه‌ای در واکنش به طرح صلح ادعایی آمریکا و اقدام واشنگتن در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرد: «این طرح محکوم است و احساسات میلیون ها عرب و مسلمان را در جهان جریحه دار کرده است».

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در رونمایی از طرح صلح ادعایی خود موسوم به «معامله قرن» ادعا کرد: «امروز گام مهمی به سوی صلح برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکومت‌های منطقه می‌فهمند که تروریسم و افراطی‌گری دشمن همه است.»

وی همچنین مدعی شد: «فلسطینی‌ها باید زندگی بهتری داشته و از چرخه خشونت و فقر بیرون بیایند. مناقشه اسرائیل و فلسطین باید به یک راه حل برسد. این طرح ۸۰ صفحه داشته و همه جزئیات را در برگرفته است. این طرح بُرد-بُرد است… این اولین بار است که اسرائیل اعلام کرده با طرحی موافقت می‌کند؛ این پیشرفتی بی سابقه است».

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند فملی، فولاد و شپنا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش هزار و ۳۹۵ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

افران، اهرم و فیروزا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب،   فردا ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۸۴، اوصتا ۴  و اعتماد  بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، اوصتا ۴ و اونیکس ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا