Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فرانسه از طرح دولت ترامپ درباره فلسطین موسوم به طرح «معامله قرن» استقبال کرده است.

پاریس در این ارتباط با استقبال از آن چه «تلاش‌های دولت دونالد ترامپ برای دستیابی به یک توافق صلح میان اسرائیل و فلسطین» نامیده، از بررسی طرح پیشنهادی خبر داده است.

این واکنش را وزارت خارجه فرانسه اعلام کرده و با انتشار یک بیانیه در این ارتباط افزوده است که طرح دولت ترامپ را از نزدیک مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح مورد نظرشان درباره فلسطین موسوم به طرح «معامله قرن» رونمایی کردند.

با این حال این طرح شباهتی به طرح‌های قبلی سازش که از سوی سازمان ملل و برخی کشورها پیشنهاد شده بود ندارد. در واقع این طرح، طرح دو دولتی سازمان ملل را زیر سوال می‌برد و مرزهای ۱۹۶۷ را عملاً نادیده می‌گیرد. از سوی دیگر این طرح، طرح سازش عربی موسوم به طرح ملک عبدالله را نیز به کنار نهاده و توافقاتی چون اسلو را نیز زیر پا می‌گذارد.

کد خبر 4839175

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا فلسطین فرانسه معامله قرن دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ لیبی ایران فلسطین معامله قرن سوریه لبنان روسیه ترکیه افغانستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مَنون اوبری، سیاستمدار فرانسوی، سخنگوی آکسفام فرانسه و نفر اول فهرست حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در انتخابات پارلمان اروپا در گفتگو با شبکه یک تلویزیون فرانسه (TF۱) انفعال دولت فرانسه را در برابر نسل کشی جاری در غزه محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: قتل عام غزه بر همه ما تحمیل شده است. من منحرف کردن نگاه‌ها را از آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، رد می‌کنم. در مبارزات انتخاباتی خود مفتخرم که صدای صلح را به دوش بکشم، از همه کشور‌ها و نیز اتحادیه اروپا می‌خواهم به ویژه با درخواست تحریم علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، انسجام داشته باشند.

آنچه در حال حاضر در فلسطین اتفاق می‌افتد، قتل عام است؛ چرا که تا کنون بیش از ۳۵ هزار غیرنظامی در نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین