Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرعلی درزی، دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال تاتنهام پس از چند دور مذاکره با مسئولان این باشگاه در نهایت قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

درزی که عضو تیم زیر ۱۹ ساله‌های تاتنهام است، مدت زمان قرارداد جدیدش با این باشگاه یک ساله است. این بازیکن در شرایطی قرارداد خود را تمدید کرد که پیشنهاداتی از تیم‌های برایتون انگلیس و شارلروا بلژیک داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان در ابتدای فصل مورد توجه باشگاه استقلال تهران هم قرار گرفته بود، اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت تصمیم گرفت به فوتبال ایران نیاید و در تاتنهام به کارش ادامه دهد.

256 43

کد خبر 1347055

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تاتنهام لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم

تیم  فوتبال آویسپا فوکوکا در هفته یازدهم جی لیگ در ورزشگاه خانگی اش میزبان گامبا اوزاکا بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

در دقیقه ۲۲ شهاب زاهدی از زمین خودی و به فاصله قریب به ۷۰ متر در حالی که دروازه بان گامبا اوزاکا از دروازه خود خارج شده بود با سری بالا با یک شوت بی نظیر موفق شد دروازه حریف را باز کند تا یک سوپرگل را در ذهن هواداران آویسپا ثبت کند.

آویسپا با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و در رده چهاردهم جی لیگ قرار گرفت.

زاهدی تاکنون در ۸ بازی ۶ گل برای آویسپا به ثمر رسانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان