Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش آمریکا در افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بقایای اجساد دو آمریکایی که در جریان سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در منطقه تحت کنترل طالبان کشته شده‌اند تحویل گرفته شده و همچنین لاشه هواپیما نیز منهدم شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه ارتش آمریکا در افغانستان آمده است: دلایل سقوط این هواپیما همچنان تحت بررسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال هیچ نشانه‌ای از اینکه این هواپیما با آتش دشمن منهدم شده باشد وجود ندارد.

پیشتر، یکی از مقام‌های دفاعی آمریکا که خواست نامش فاش نشود، گفت: آمریکا بقایای اجساد متعلق به کمک خلبان و خلبان را یافته‌اند؛ این دو نفر تنها افرادی بودند در زمان سقوط هواپیما در آن حضور داشتند.

رئیس پلیس ولایت غزنی اعلام کرد که نیروهای امنیتی افغانستان در جریان عملیات سربازان آمریکایی برای جمع آوری بقایای اجساد حضور داشتند.

یک منبع نظامی آمریکا نیز گفت که هیچ نیروی سازمان سیا در این هواپیما نبوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 «هر جنگنده‌ای که در این اوضاع دشوار به دست ایران برسد به معنای افزایش تنش ها در منطقه خواهد بود!... به صراحت بگویم آنچه بیش از این ها مرا نگران می کند، روانه شدن فناوری از روسیه به ایران است، این مسئله بسیار نگران کننده است...» این بخشی از تحلیل ارتشبد فرانک مکنزی فرمانده پیشین ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده است. مواضع این نظامی ارشد آمریکا که سطح نگرانی از تبادل نظامی سطح بالای ایران و اسرائیل را نشان می‌دهد، با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله ارتش مصر باستان
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد