Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:05:03 GMT

قول کسب مدال در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را می دهم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۴۴۵

قول کسب مدال در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را می دهم

مهران نکویی مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با انگیزه ای مضاعف تر از قبل مشغول تمرین و آماده سازی هستم که بتوانم نماینده شایسته ای برای ورزش کشور باشم.

وی با بیان اینکه خود را برای حضور در مسابقات انتخابی ورودی پارالمپیک به منظور سنجش رکوردهای زده شده قبلی آماده می کنم، افزود: این مسابقات اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار می شود و اگر اتفاق خاصی نیفتد مجوز حضورم در رقابت های توکیو تایید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکویی مجد افزود: فعلا که در اردوی تیم ملی به سر می برم و روزهایی هم که در اردو نیستم به صورت شخصی و انفرادی تمرینات خود را پشت سر می گذارنم تا آمادگی لازم برای مسابقات یاد شده و همچنین پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را داشته باشم.

نایب قهرمان پرتاب وزنه معلولان جهان گفت: امیدوارم در هشت ماه باقی‌مانده تا مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ مسوولان بیش از گذشته به فکر ورزشکاران باشند و شرایط تمرینی لازم را برایشان فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه برای آماده سازی بیشتر خود نیاز به سالن سرپوشیده دارد، تصریح کرد: امیدوارم حداقل این شرایط فراهم شود تا با فراغ بال و حداکثر آمادگی به رقابت با رقبای خود بپردازیم.

نکویی مجد گفت: رکورد پرتاب وزنه معلولان جهان ۱۲ متر و ۱۷ سانتی متر است که من در تمرینات توانسته انم رکود ۱۲ متر و ۳۵ سانتی متر را از خود به جا بگذارم.

ورزشکار کرمانشاهی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران ادامه داد: این رکوردها به خوبی نشان می دهد که اگر حداقل امکانات تمرینی در اختیار من قرار گیرد می توانم در مسابقات پارالمپیک توکیو با مدال به کشور بازگردم.

وی همچنین با گلایه از مسوولان ورزشی و غیرورزشی استان گفت: پس از کسب نایب قهرمانی جهان و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ کسی جویای حال ما نشد و استاندار کرمانشاه در حالی با یکی از قهرمانان ورزشی پس از موفقیت در مسابقات جهانی دیدار کرد که می توانست از ما هم دعوت کند که متاسفانه اینگونه نشد.

نکویی مجد با بیان اینکه پیدا کردن شغل برایش یک دغدغه بزرگ محسوب می شود، گفت: با وجود داشتن ده ها مدال در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی و مدرک کارشناسی هیچ شغلی جز ورزش که آن هم موقتی است ندارم در حالی که داشتن یک شغل و کسب حقوق ثابت ماهیانه می تواند بسیاری از دغدغه های ذهنی و فکری من را برای کسب افتخارات پررنگ تر از بین ببرد.

مهران نکویی مجد آبان ماه امسال و در رشته پرتاب وزنه کلاس F۳۴ با رکورد ۱۱ متر و ۴۱ سانتی متر ضمن کسب مدال نقره، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

برچسب‌ها پارالمپیک دوومیدانی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارالمپیک دوومیدانی کرمانشاه پارالمپیک دوومیدانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است

علیرضا دبیر و سایر مسئولان کشتی ایران اعلام می کنند اگر تیم ملی کشتی ما در المپیک پاریس بیشتر از یک مدال طلا بگیرد، کار بزرگی کرده است. با این حال باید گفت تیمی که در مسابقات گذشته المپیک و جهانی شش طلا بگیر داشته، چرا انتظارش در مسابقات المپیک 2024 باید تنها یک مدال طلا باشد؟

به گزارش طرفداری، در مسابقات گذشته جهانی و المپیک مردانی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد موفق به کسب مدال طلا شده اند.

در این میان یزدانی 4 بار، زارع و گرایی 2 بار و سه کشتی گیر دیگر هر کدام یک بار مدال طلا را در آوردگاه جهانی و المپیک کسب کرده اند. به عبارتی این شش مرد طلایی ایران در آوردگاه های گذشته روی هم 11 مدال طلا گرفته اند و انتظار تنها یک مدال طلا از کسانی که روی هم 11 بار در جهان و المپیک طلایی شده اند، انتظار پایینی است. شاید هم علیرضا دبیر این گونه می گوید تا سطح توقع را از 11 مردی که فعلا سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2024 را دارند، پایین بیاورد.

به هر حال کشتی ایران در دوره گذشته روی هم رفته یک طلا توسط گرایی، یک نقره توسط یزدانی و 2 برنز توسط ساروی و زارع به دست آورد و این بار می توانیم بیشتر از دوره گذشته روی مردانمان حساب کنیم. به خصوص روی امیرحسین زارع و امین میرزازاده که همین سال قبل در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد