Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا ترقی آرایش سیاسی جناح‌ها را در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را "مبهم" ارزیابی کرد و گفت: آرایش و جریان‌های سیاسی موجود تاثیر زیادی در تصمیمات خواهد داشت که در چند روز آینده و هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فضا شفاف‌تر می‌شود. باید ببینیم رقیب در چه شرایطی قرار می‌گیرد و چه لیستی ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: باید رصد کرد که رقابت با اصلاح‌طلبان تا چه اندازه جدی است، احتمال دارد اصلاح‌طلبان به لیستی شفاف و کامل نرسند و این موضوع در آرایش درون اصولگرایی تاثیر خواهد گذاشت.

ترقی گفت: اگر جریان اصلاحات در تهیه لیست مشکل داشته باشد، برای حفظ مشارکت و مشارکت حداکثری، باید به شکلی عمل کنیم که عرصه انتخابات را گرم کنیم که انتخاباتی با مشارکت بالا داشته باشیم.

وی درباره ائتلاف اصولگرایان و چند دستگی میان آنها گفت: مذاکرات و تبادل نظرهای زیادی با جبهه پایداری صورت گرفته است که به نظر می‌رسد زمینه توافق و اشتراک نظر با این جبهه بسیار بالا است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکنون با محمود احمدی نژاد و گروه وابسته به او تعامل و مذاکره‌ای نداشته‌ است و لیست ما با آنها مشترک نیست. در مورد جبهه پایداری امیدواریم به جمع‌بندی برسیم و لیست مشترک ارائه دهیم.

ترقی گفت: نگران پیروزی لیست احمدی نژادی‌ها نیستیم و چنین پیش‌بینی هم وجود ندارد و مردم به کسانی رای می‌دهند که کارآمدی بالایی داشته باشند.

این فعال اصولگرا دربار احتمال خالی شدن میدان انتخابات از حضور اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: ما از حضور رقیب استقبال می‌کنیم چون موجب جدی شدن رقابت می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترقی انتخابات مجلس لیست اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران