Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:12:35 GMT

اعتصاب سراسری در غزه

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۷۱۶

اعتصاب سراسری در غزه

مناطق مختلف غزه امروز(چهارشنبه) در اعتراض به معامله قرن شاهد اعتصاب سراسری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت فلسطین الآن، کمیته عالی پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز(چهارشنبه) تمامی بخش‌های غزه به جز نهادهای پزشکی شاهد اعتصاب سراسری هستند تا این پیام واضح را به دشمن صهیونیستی برسانند که این معامله شوم هرگز اجرایی نخواهد شد و مردم ما با آن مقابله خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرچم‌های سیاه بر فراز پشت بام ساختمان‌ها و نهادهای رسمی و دولتی برای ابراز خشم مردمی علیه معامله قرن برافراشته شده است. فعالیت‌ها و اقدامات ما برای سرنگونی معامله قرن ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: اعلام معامله قرن حلقه جدیدی از طرح‌های هدفمند آمریکا برای از بین بردن مسئله فلسطین و پایان دادن به حضور فلسطینی‌ها و هویت ملی آن‌هاست برای همین از مردم و تمامی بخش‌ها می‌خواهیم برای دفاع از حقوق و آرمان های مردم فلسطین بسیج شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درپی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روز‌های گذشته درباره بازگشایی آنها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند، عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت‌گرفته ازسوی اتحادیه طلافروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

منبع: رکنا

tags # قیمت طلا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • پیام جنجالی خواننده مطرح برای نتانیاهو |‌ بله آقای نتانیاهو! امیدواریم که شما ...
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد