Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:04:41 GMT

جلسه باشگاه نفت درباره اسکوچیچ بدون خروجی

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۷۸۰

جلسه باشگاه نفت درباره اسکوچیچ بدون خروجی

دراگان اسکوچیچ غایب اصلی تمرین دیروز تیمش در زمین پیروز آبادان بود تا طلایی پوشان زیر نظر بهنام سراج و کاظم فرحانی تمرین کنند.

به گزارش ورزش سه، دراگان اسکوچیچ پس از باخت تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در رختکن از بازیکنان تیمشان خداحافظی کرد و دلیل جدایی‌اش را مشکلات خانوادگی و همچنین مسائل شخصی مربوط به بیماری اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته نیز و در اولین تمرین تیم نفت آبادان پس از این دیدار، وی غایب بود تا تیم زیر نظر بهنام سراج و کاظم فرحانی تمرین خود را انجام بدهند. هست مدیران باشگاه نفت با توجه به وضعیت ویژه باشگاه خود، روز گذشته تشکیل جلسه دادند و در آن جلسه این سرمربی کروات نیز حضور داشت.

 

این جلسه در حالی به پایان رسید که هیچ خروجی از آن به بیرون داده نشده است و به نظر می‌رسد که اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با خروج این مربی مخالف باشند و سعی دارند تا وی را به تداوم حضور در آبادان ترغیب کنند.

 

با این تفاسیر هنوز هیچ اظهار نظری از سوی هیچکدام از طرفین انجام نشده و تنها بازیکنان در گفت و گوهای خود ابراز امیدواری کردند که در چرا امکان اسکوچیچ بماند تا در کنار یکدیگر کار نیمه تمام خود را باهم تکمیل کنند.

دراگان اسکوچیچ (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: دریچه‌های سد دز برای رهاسازی آب در حد ایمن باز هستند و آب اضافه در حد سیلاب نیست و با توجه به ظرفیت سد مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه نقطه بحرانی بارندگی اخیر را سد دز عنوان کرد و افزود: ورودی سد دز حدود ۲ هزار متر مکعب بر ثانیه بود، بنابراین خروجی سد را از روزهای قبل به حدود ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه رساندیم تا بتوانیم ظرفیتی حدود ۶۵ میلیون مترمکعب را ایجاد کنیم.

صدریان فر اظهار کرد: وضعیت مدیریت شده و حوضه‌های پایین‌دست در حال فروکش کردن هستند و احتمال دارد خروجی سد دز را در ساعت‌های آتی بیشتر کنیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن سدهای استان ۸۱ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: این میزان در سدهای زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است.

کد خبر 6096304

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد