Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:59:07 GMT

گلستان سوگوار شهادت حضرت فاطمه (س) است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۸۴۶

گلستان سوگوار شهادت حضرت فاطمه (س) است

دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این آیین ها با برگزاری مراسم دسته روی و سینه زنی ، مداحی، نوحه خوانی در سوگ شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) اشک ریختند.

در این آئین ها که دیشب آغاز شده و امروز چهارشنبه نیز ادامه دارد، سخنرانان ، مداحان و خطبا در وصف بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی کرده و به قرائت زیارت عاشورا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در آیین های عزاداری با پوشیدن لباس های مشکی و حمل بیرق های عزا در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ارادت خودشان را به اهل بیت بیان کردند.

حضرت فاطمه (س) در سال پنجم پس از بعثت و در روز ۲۰ جمادی الثانی در مکه و در خانه حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام و حضرت خدیجه (س) به دنیا آمد.

حضرت فاطمه زهرا(س) بر اثر وقایع ناشی از هجوم به خانه ایشان، به روایتی در ۱۳ جمادی الاول سال ۱۱ هجری قمری و بنابر روایتی دیگر در سوم جمادی الثانی سال ۱۱هجری قمری به شهادت رسید.

برچسب‌ها مسجد گلستان شهادت حضرت فاطمه زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد گلستان شهادت حضرت فاطمه زهرا مسجد گلستان شهادت حضرت فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • گلستان سوگوار و سیاهپوش صادق آل محمد
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان