Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:31:20 GMT

عزت و سربلندی اسلام در سایه خون شهداست

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۸۴۸

عزت و سربلندی اسلام در سایه خون شهداست

حجت الاسلام ابراهیم برزگر روز چهارشنبه در جمع خانواده های دانش آموزان مدارس مراغه افزود: شیعیان  از صدر اسلام تا تاکنون، عزت و اقتداری به مانند امروز نداشته اند.

وی ادامه داد: دشمنان فکر می کنند که شهادت موجب از دست رفتن اهداف می شود و این در حالی است که در طول تاریخ  با شهادت امام حسین (ع) اسلام جان تازه ای یافته و قرن هاست که اسلام زنده مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز شکست دشمنان نظام اسلامی شده است اضافه کرد: دشمن در منطقه با وجود صرف میلیاردها دلار شکست مفتضحانه ای خورده و این به برکت وجود فرهنگ شهادت و مقاومت بوده است.  

وی گفت: هم اکنون سربازان ولایت ناامن ترین منطقه را به امن ترین منطقه تبدیل کرده اند که شکست گروه های تروریستی و تکفیری مورد حمایت غرب و آمریکا نمونه بارز این امر است.

وی افزود:  دشمن به دلیل شکست های متوالی در منطقه از جبهه مقاومت اسلامی، نقشه های بسیاری برای ضربه زدن به این حرکت اسلامی و جهادی کرده که شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در این راستا بوده است.

برزگر با بیان اینکه شهادت، میراث گرانبهای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است ادامه داد: عزت حاج قاسم سلیمانی، اخلاص او در پشت خاکریز ها بود که  در آن از اسلام و انقلاب دفاع می کرد.

 وی  حضور مردم در مراسم تشییع  حاج قاسم را نشات گرفته از اعتقاد و باور مردم دانست و اضافه کرد: این همه عزت، غیرت و احترام حاج قاسم  نشات گرفته از ولایت مداری و ولایت پذیری آن شهید بزرگ بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا مراغه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است

شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در گفت وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به جایگاه امام صادق(ع) میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: امام صادق و امام باقر علیهما السلام به درجات مجتهد مطلق رسیده بودند که در نزد اهل سنت دارای جایگاه ویژه ای بوده و هستند؛ ایشان خدمات ارزنده ای به مذاهب اسلامی داشته اند.

شیخ افرا، افزود: یکی از علماء اهل سنت کتابی به نام "العلماء و الحکام" را مرقوم کرده است که در این کتاب اسامی بسیاری از علما را ذکر کرده و در رأس این علما نام امام جعفر صادق علیه السلام ذکر شده است در حالی که عبدالعزیز بدری از علمای اهل سنت هستند.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: امام ابوحنیفه، امام شافعی، امام احمد بن حنبل و امامان دیگر اهل سنت به عنوان مرجع تقلید برای مسلمانان اهل سنت تلاش کرده اند، اما یکی از بزرگوارانی که در اعلمیت و دانش و خدمت به مسلمین و اسلام معروف است، امام جعفر صادق علیه السلام است و همچنین ما باید به پیامبر اسلام صلوات الله علیه و بعد از ایشان به اهل بیت علیهم السلام اقتدا کنیم، زیرا آنان مرجع برای امت اسلام هستند.

نایب رئیس شورای روحانیت اهل سنت بوشهر در پایان تأکید کرد: بزرگان ما می فرمایند، اگر شما به دنبال دین و علم هستید به گذشتگان رجوع کنید، امام جعفر صادق علیه السلام برای تمام مسلمانان مورد احترام خاص هستند.
 
انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • عکس/سایه آزادی آمریکایی!
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله