Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی می گوید باشگاه استقلال در این چند وقت اخیر اذیت شد.

طرفداری- موسوی می گوید اگر عضو هیأت مدیره باشگاه نشوم، اتفاق خاصی نمی‌افتد چون برای دل مردم وسط آمدم و به دنبال دنبال کاغذ و مدرک در استقلال نیستم.

به گزارش فارس، عبدالرضا موسوی در خصوص پیروزی استقلال مقابل الریان و اتفاقات چند روز اخیر اردوی استقلال اظهار داشت:

الان نباید کام مردم را تلخ کرد ولی و بعدا در فرصت  خوب اطلاعات را تقدیم می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات رخ داده در امارات در شأن باشگاه استقلال و نام ایران نبود اما اجازه بدهیم چند روز زمان بگذرد چون مردم خوشحال هستند که هر دو نماینده ایران پیروز شده اند.

وی درباره لغو سفر استقلال به امارات که با یک پرواز دیگر انجام شد گفت:

من سند آن را منتشر می کنم. روز یکشنبه سازمان هوایی امارات ایمیلی را منتشر کرد که یک بدهی ۴۵۰۰ دلاری بابت زاگرس ارائه کردند که به سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ برمی‌گشت. باور کنید روح شرکت زاگرس هم از آن خبر نداشت.

وی ادامه داد:

علیرغم این که یک شرکت اماراتی بدهی سنگین میلیون دلاری به ما دارد و عرف این نیست که به خاطر۴۵۰۰ دلار مجوزی را که صادر کردند را باطل کنند ولی ما تحمل کردیم و با مجیدی هماهنگ کردیم  و همان لحظه تصمیم سریع گرفتیم که تیم به هتل برود و  استراحت کند. همه خیلی ناراحت بودیم اما آن غیرت بچه ها و بازیکنان ایرانی بود که دیدید این بردها را رقم زد.

موسوی درباره اینکه  اعلام رسمی حضورش در هیأت مدیره باشگاه استقلال زمان برده است گفت:

از اینکه تیم اعتماد کرده و کنارشان هستم، تشکر می‌کنم. خیلی به دنبال سمت و پست و مقام نیستم و می‌خواهم به کشورم یک خدمتی داشته باشم. مردم ما شایسته خدمت‌رسانی هستند و هر کسی در هر زمینه‌ای می‌تواند، باید برای این کشور، نظام و مردم کمکی انجام دهد و نباید کوتاهی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد:

من احساس کردم در این حوزه می‌توانم کمکی به استقلال داشته باشم و پیشقدم شدم. واقعا استقلال در این چند وقت اخیر اذیت شده بود و هواداران‌ هم ناراضی بودند، به همین دلیل ما آمدیم تا کمک کنیم. اگر هم  من عضو هیأت مدیره باشگاه نشوم، اتفاق خاصی نمی‌افتد چون واقعیت من برای دل مردم وسط آمدم و به دنبال دنبال کاغذ و مدرک در استقلال نیستم.

موسوی یادآور شد:

از روز اول که آمدم، هدفم این نبود که از جیبم پولی را خرج کنم و بگویم به این دلیل باید در باشگاه باشم. باشگاه برای دولت و خود مردم است. در این مقطع پول‌ها را تزریق می‌کنم و اگر فرصت داشته باشم، ایده‌های خود را در حوزه اقتصادی و باشگاه اجرایی  می کنم تا خود باشگاه درآمدزایی کند، نه اینکه منتظر کمک من یا دیگران باشد. این پتانسیل در استقلال وجود دارد تا خودش در بحث آکادمی، ورزشگاه‌سازی، کمپ و ... اقداماتی انجام دهد.

موسوی ادامه داد:

ما هم دنبال اختراعات جدید نیستیم و کارهایی که در باشگاه‌های حرفه‌ای انجام می‌شود را می‌خواهیم دنبال کنیم و به نتیجه برسیم. امیدوار هستم به آن سمت حرکت کنیم، نه اینکه بخواهیم پول بگیریم و پول بدهیم  چون باور کنید اگر گنج قارون هم باشد، روزی تمام می‌شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.


وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.


فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آن ها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف نمایند.


شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامید کننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگذاران آن ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.


وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.


شفایی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.


شفایی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران