Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه کاردیف اطلاعاتی درباره اقدامات باشگاه فرانسوی نانت در ماجرای منتهی به مرگ امیلیانو سالا در حادثه سقوط هواپیما در اختیار دادستان‌های فرانسوی قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بریتانیایی کاردیف چند سند در اختیار دادستان‌های فرانسوی قرار داده که درباره نقش‌آفرینی باشگاه فرانسوی نانت در ماجرای منجر به مرگ امیلیانو سالا در سانحه سقوط هواپیما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان‌ها در فرانسه در حال پیگیری این موضوع هستند که آیا باشگاه نانت در مرگ بازیکن سابقش امیلیانو سالا دچار خطاهایی شده که بر اساس قانون می‌تواند جرم محسوب شود؟

 

 

امیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی نانت که برای پیوستن به باشگاه کاردیف عازم بریتانیا بود درحالیکه سوار بر یک هواپیمای خصوصی بر روی کانال مانش پرواز می‌کرد سقوط کرده و از دنیا رفت. جسد سالا حدود دو هفته بعد در آبهای کانال مانش پیدا شد.

 

بعد از آن حادثه دو باشگاه کاردیف و نانت بر سر این موضوع با هم درگیر بوده‌اند که آیا کاردیف باید مبلغ 17 میلیون یورویی که برای انتقال سالا بر سر آن به توافق رسیده بودند را به نانت پرداخت کند یا نه. کاردیفی‌ها می‌گویند با توجه به اینکه در زمان سقوط هواپیما سالا رسما بازیکن آنها نبوده در نتیجه نیازی به پرداخت این مبلغ به باشگاه فرانسوی ندارند.

 

 

ولی باشگاه کاردیف حالا از دادستان‌های فرانسوی خواسته در این باره تحقیق کنند که آیا باشگاه نانت در ماجرای منتهی به مرگ دلخراش سالا مرتکب خطاهایی شده که می‌تواند به محکومیت حقوقی آن منجر شود یا نه. به همین علت بوده که اخیرا این باشگاه بریتانیایی مدارکی را تحویل این دادستان‌ها داده است.  

 

نانت کاردیف ولز امیلیانو سالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نانت کاردیف ولز امیلیانو سالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ایسنا در خبری نوشت: ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903963

دیگر خبرها

  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • اتهام لندن علیه مسکو درباره آتش‌افروزی درملک اوکراینی احمقانه است
  • ببینید | افشاگری بزرگ نصرالله رادش؛ممنوع‌التصویری تا اتهام مصرف کوکایین!
  • روسیه دو تبعه آمریکایی را بازداشت کرد
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد