Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@17:18:02 GMT

آناهیتا همتی از دلایل کم کاری خود گفته است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۴۹۳

آناهیتا همتی از دلایل کم کاری خود گفته است

آناهیتا همتی ، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها بسیار کم کار شده است، در صفحه شخصی خود از دلایل این کم کاری گفته است .

به گزارش خبرنگار ایمنا، آناهیتا همتی با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود آورده است :

هموطنان عزیزم، مرسی که جویای احوالم هستید. سپاسگزار لطف و مهربانی تون هستم و بسیار قدرش رو میدونم، ولی متاسفم که در این سال ها، اوضاع جور دیگری رقم خورد و من ترجیح دادم که خیلی خیلی کمتر و یا اصلا دیگه کار نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزو می کنم که روزی شادی و امید به دل ها و زندگی هامون برگرده تا احوالمون‌ برگرده تا احوالمون بیاد سر جاش تا خوب بشیم، تا دوباره با هم مهربون بشیم، تا زمانی که فرصت داریم و زنده هستیم طعم خوش زندگی رو بچشیم. بعد فکر کنیم که این روزها فقط یه کابوس بوده و بگم آخیش از خواب بیدار شدم، دو قلپ گنده آب گوارا بنوشیم و بگیم آخه مگه میشه هزاران پرنده مسموم بشن و بمیرن . . . هواپیما ها یکی پس از دیگری بترکن! مگه میشه این همه مردم کشته بشن، و این همه قلب هامون سیاه و زخمی بشه ولی بازم به تپشش ادامه بده. چقدر پوست کلفت شدیم. مگه میشه این همه نابودی و ویرانی از سیل و زلزله پشت سر هم، هی پشت سر هم . . . آتیش سوزی در جنگل های بلوط . . . هوای سمی و آلوده . . . فقر و بدبختی . . . شغل زجر آور کولبری . . . نوزادان معتاد و بیمار . . . کارتن خواب ها . . . جستجو برای غذا در سطل زباله . . . نه نمیشه . . . قطعا کابوسه، کاش زودتر بیدار بشیم.

کد خبر 408082

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم سینما هنرمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا علیمرادی در تشریح این خبر، افزود: براساس بارشهای فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان، حدود ۴۰ هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وی ادامه داد: تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت، از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پیرو بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر جنوب شرق کشور، پس از دو سال خشکسالی، هم اکنون جان دوباره گرفت.

کد خبر 6089068

دیگر خبرها

  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • لندر جان سخت ژاپن برای سومین بار روی ماه بیدار شد
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم