Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استان‌دار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حریم بعضی از فضا‌ها مانند رودخانه‌ها و راه‌آهن دارای قانون ایمنی راه‌ها هستند، گفت: دستگاه‌ها تکلیفی برای تملک آن ندارند، مگر اینکه مازاد برآنچه که بر قانون تعریف شده دستگاه‌ها نیاز داشته باشند و اقدام به تملک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران با بیان اینکه بخشی از ساخت‌وساز‌های حریم راه‌ها که در گذشته انجام شده خلاف مقررات است، گفت: کسانی که مرجع صدور پروانه هستند اگر از مرجع ذی‌صلاح مثل راه‌آهن یا وزارت نیرو استعلام کرده و آن‌ها جواب مثبت داده باشند و الآن آن فضا به عنوان حریم اطلاق شود در این شرایط به عنوان حقوق مکتسبه باید طرح تملک را فراهم کرده و حقوق مردم را پرداخت کنند.

او با اشاره به طرح تفصیلی تهران اظهار کرد: در این طرح مواردی هست که سبب اختلاف بین راه‌آهن و شهرداری شده است و راه‌آهن می‌گوید که در طرح تفصیلی حریم آن را اعمال نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: طرح‌های توسعه کردستان نیازمند ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار است

تقی‌زاده خاطرنشان کرد:  هر ملکی که در طرح‌های توسعه‌ای دستگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد، دستگاه‌ها مکلف هستند تا ۵ سال آن را تعیین تکلیف کنند به این معنی که یا طرح مورد نظر خود را اجرا کنند و یا اعلام عدم نیاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس