Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:53:47 GMT

برونو فرناندس امروز وارد منچستر می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۶۸۸

برونو فرناندس امروز وارد منچستر می‌شود

هافبک پرتغالی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد ظاهراً در آستانه عملی کردن انتقالی است که هواداران این تیم مدت‌هاست انتظارش را می‌کشند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «تلگراف»، برونو فرناندس سرانجام پس از پیشرفتی که مذکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون داشته‌اند، در آستانه انتقال به اولدترافورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، انتظارمی‌رود این هافبک نفوذی 25 ساله امروز (چهارشنبه) به منظور حضور در تست‌های پزشکی منچستریونایتد وارد شهر منچستر شود. ظاهراً طرفین بر روی جزییات به توافق رسیده‌اند و این بازیکن پرتغالی اگر مشکلی خاصی وجود نداشته باشد، می‌تواند اولین بازی‌اش را برای شیاطین سرخ روز شنبه مقابل ولورهمپتون در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس انجام دهد.

بر اساس رسانه‌های انگلیسی است این انتقال می‌تواند در ازای 67.8 میلیون  پوند (46.6 میلیون پوند به علاوه 8.6 میلیون پوند پاداش‌های در نظر گرفته شده و 12.7 میلیون پوند در صورت محقق شدن اهداف خاص) در همین پنجره زمستانی عملی شود.

«تلگراف» خبر داد برونو فرناندس قراردادی چهار و نیم ساله با منچستریونایتد با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر امضا خواهد کرد. او همچنین ممکن است تماشاگر ویژه بازی امشب شیاطین سرخ مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس باشد. منچستریونایتد در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک مقابل شاگردان پپ گواردیولا تن به شکست داد.  

حمله هواداران خشمگین منچستریونایتد به خانه وودوارد + عکس

مصدومیت‌های جدی پل پوگبا و اسکات مک‌تامینی، مدیران باشگاه منچستریونایتد را بر این داشت تا نسبت به اقدام برونو فرناندس در پنجره زمستانی جاری اقدام کنند، این در حالی است که این باشگاه تابستان اخیر هم اقدامی ناموفق در جذب این بازیکن داشت.  

منچستری‌ها همچنین در تلاش هستند تا قرارداد نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی خود را تمدید کنند و اولگنار سولسشایر روز گذشته این موضوع را تأیید کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد اولگنار سولسشایر لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها