Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:11:35 GMT

سه بازی 13گل خورده، 12 بازی دیگر 9گل خورده!

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۰۳۹

شاگردان آگیری سرمربی اروگوئه‌ای تیم الریان در سه هفته اخیر نمایش فوق ضعیفی از خود در دیدار های مختلف نشان داده‌اند.

به گزارش ورزش سه، تیم الریان در حالی روز گذشته برابر استقلال با پنج گل شکست خورد و از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد که در هرکدام از دو بازی پیش از آن نیز چهار گل دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شاگردان آگیری در هفته قبل لیگ ستارگان قطر با نتیجه 4 بر 2 از الغرافه شکست خوردند تا فرصت خوب برای نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند و در رده دوم قرار بگیرند. آنها پیش از آن دیدار نیز برابر السد در مسابقات کاپ ستارگان با نتیجه 4 بر 1 قافیه را باخته بودند. باخت پنج گله برابر استقلال باعث شد تا آمار مفتضحانه خط دفاعی الریان تکمیل شود و به رکورد 13 گل خورده در سه بازی اخیر رسید. این درحالی است که الریان در 12بازی پیش از این سه دیدار در لیگ ستارگان تنها 9 گل دریافت کرده بود.

 

با باخت شب گذشته تیم الریان برابر استقلال این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید تمام توان و تمرکز خود را روی لیگ ستارگان قطر بگذارد تا بتواند علاوه بر حفظ جایگاه و کسب سهمیه برای قهرمانی تلاش کند. آنها هم اکنون با 28امتیاز و اختلاف 5 امتیازی با تیم الدحیل صدرنشین در رده دوم قرار دارند.

قطر الریان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الریان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل

ماهان باژرنگ سرمربی تیم ملی ترامپولین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اعزام تیم ملی ترامپولین به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: چهار مرحله اردوی تیم ملی بعد از تعطیلی یک ساله و چند ماه از اواخر سال گذشته برگزار کردیم که آخرین مرحله از اردو هم در جزیره کیش بود. برای حضور در این مسابقات ۹ ورزشکار در رده‌های سنی مختلف اعزام خواهیم کرد. مسابقات قهرمانی آسیا از رده سنی ۱۱ سال آغاز می‌شود و تیم ملی ترامپلوین برای اولین بار با ترکیب کامل از تمامی رده‌های سنی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه از سال گذشته به دلیل مشکلاتی که فدراسیون ژیمناستیک داشت ما تمامی مسابقات کسب سهمیه المپیک را از دست دادیم، علاوه بر آن از حضور در بازی‌های آسیایی هم بازماندیم. این اولین بار است که در مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی اعزام خواهیم داشت که از ۱۹ خرداد راهی هنگ‌کنگ می‌شویم. رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال یک گروه سنی، رده سنی ۱۳ و ۱۴ گروه دوم، ۱۵ و ۱۶ هم گروه سوم و همچنین رده سنی ۱۷ تا ۲۱ سال هم در مسابقات بزرگسالان و جوانان شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی ترامپولین تأکید کرد: اتفاقاتی که در این چند سال اخیر در ژیمناستیک ایران رقم خورد، بی‌نظیر بود. ما حتی در خواب هم نمی‌دیدیم این رشته المپیکی شود یا بتواند در بازی‌های آسیایی به مدال نقره برسد. این نتایج ثمره چند سال کار و برنامه‌ریزی است. ۶ سال قبل هدف گذاری کسب سهمیه المپیک و مدال بازی‌های آسیایی بود که خدا را شکر این دو هدف محقق شد. در صورتی که ما با امکانات سطح پایین و تمامی کارشکنی‌ها و محدودیت‌ها به این نتایج رسیدیم. کسب سهمیه بزرگترین اتفاقی بود که نصیب ژیمناستیک ایران شد و امیدوارم با این سهمیه راه باز شود و در ادامه شاهد موفقیت‌های این رشته ورزشی شویم.

باژرنگ در مورد سطح مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: ما اولین دوره است که در این مسابقات شرکت می‌کنیم و با توجه به این موضوع کمی آنالیز حریفان سخت است چون شناخت زیادی نداریم، اما هدف اصلی ما فینالیست شدن است و پس از آن نیم نگاهی به کسب مدال داریم. ضمن اینکه این اولین دوره است که رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال در مسابقه برون مرزی شرکت می‌کند بنابراین کار سختی پیش رو داریم چرا که آن‌ها تجربه کافی ندارند. برای حضور در این مسابقات روی مسائل تکنیکی و ذهنی آن‌ها کار کردیم. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هر حال بعد از ۱۰ سال، این اولین بار است که رده‌های سنی پایه را به این مسابقات اعزام می‌کنیم و قطعاً شرایط سخت است.

باژرنگ در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو فدراسیون ژیمناستیک گفت: معمولاً هر زمان که نزدیک به انتخابات یک فدراسیون است برخی به دنبال لابی یا رأی جمع کردن برای شخص خاصی هستند. این مسائل در آستانه انتخابات طبیعی است. به هر حال هر کسی تلاش می‌کند تا نامزد مورد نظر خود در انتخابات پیروز شود، اما با همه این مسائل جامعه ژیمناستیک هشیار هستند و فردی را انتخاب می‌کنند که در این چند سال موفقیت‌های ژیمناستیک را رقم زده است.

کد خبر 6097201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی