Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نقشه ننگین معامله قرن به مقاومت تاریخی قرن تبدیل می‌شود گفت: این نقشه با خون شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای خط مقاومت به یک تیری قوی آسمانی‌ تبدیل می‌شود و به قلب جهان استکبار می‌خورد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، نقشه ننگین معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی را خیانت قرن دانست و اظهار داشت: این طرح آمریکایی - صهیونیستی یک معامله‌ای بین 2 گروه خائن به جهان بشریت شامل سران استکبار و طرف مقابل آن خائنان و مزدوران در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، نقشه  ننگین معامله قرن را مانند دیگر طرح‌های آمریکا محکوم به شکست دانست و تصریح کرد: این طرح ترامپ، مانند دیگر طرح‌های استکبار جهانی منجر به شکست می‌شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: طرح معامله قرن یک فضای شناخت برای افشای منافقان، مزدوران و خائنان در منطقه نیزمهیا می‌کند.

صفایی بوشهری افزود: کسانی که طرح  ننگین معامله قرن را تایید می‌کنند همان منافقینی هستند که از صدر اسلام تاکنون مسلمانان گرفتار آن بوده‌اند.

وی نقشه ننگین معامله قرن را منجر به شکست دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان بصیر و انقلابی منطقه در مقابل نقشه ننگین معامله قرن ایستادگی می‌کنند و حماسه‌ای می‌آفرینند که کار رژیم اشغال‌گر قدس، آمریکا و سران مرتجع منطقه را یکسره می‌کنند.

بوشهر|امام‌جمعه اهل سنت بندر پرک کنگان رونمایی از طرح ننگین معامله قرن را محکوم کرد اولین واکنش ظریف به رونمایی آمریکا و رژیم صهیونیستی از معامله قرن واکنش دبیرکل سازمان ملل به طرح ننگین معامله قرن

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نقشه ننگین معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی به مقاومت تاریخی قرن تبدیل می‌شود گفت: در پی این نقشه، خون شهیدان سپهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و تمامی شهدای خط مقاومت به یک تیری قوی آسمانی‌ تبدیل می‌شود و به قلب جهان استکبار خواهد خورد.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر