Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حساب کاربری رهبر معظم انقلاب در توئیتر در واکنش به رونمایی از طرح «معامله قرن»، با بازنشر بخشی از سخنان ایشان در 25 تیرماه سال 97 نوشت: «قضیّه‌ی فلسطین از یادها نخواهد رفت و مسلّماً ملّت فلسطین و همه ملّتهای مسلمان در مقابل آنان خواهند ایستاد و نمیگذارند #معامله_قرن اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به کوری چشم دولتمردان آمریکا سیاست شیطانی و خبیث آمریکا در مورد فلسطین با نام #معامله_قرن به توفیق الهی هرگز تحقّق نخواهد یافت. در مورد یهودی شدن بیت المقدس که می‌گویند باید دست یهود باشد، غلط بیخودی می‌کنند.»

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته طی مراسمی با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی از طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد.

 

تسنیم
 

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: معامله قرن رهبر انقلاب توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام اصغر جلالی، ، امروز در خطبه‌های نمازجمعه چهاربرج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی جنایت‌کار شکست و به قوت قلبی برای مسلمانانی نیز که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند؛ شد.

وی ادامه داد:  امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای بوده و در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها چالش‌های رسانه‌ای است و هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد، در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود و در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز فراوان به موضوع رسانه پرداخته شده است.

امام جمعه چهاربرج خاطرنشان کرد:  در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است و این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند. 

وی ادامه داد: مشارکت مردم در اقتصاد با نگاه بخشی، پروژه‌ای و مهندسی محقق نخواهد شد و باید نگاه زیست‌بومی، فرایندی و بین‌بخشی داشت و به همه گره‌های سیاستی، ساختاری و حکمرانی مانع حضور مردم توجه کرد و  لازمه به کار افتادن همه چرخ‌دنده‌های بزرگ و کوچک کشور در راستای تولید این است که امکان حضور همه مردم در فرایندهای مختلف تولیدی کشور فراهم شود.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد:  وجود مرز مشترک بین ایران و پاکستان سبب روابط عمیق بین دو کشور شده و سفر رئی جمهور به این کشور در سازوکارهای میان دو کشور به لحاظ سیاسی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی گشایش‌های جدیدی ایجاد می‌کند.

وی گفت:  سفر آیت‌الله رئیسی برای یافتن راهی که مانع فعالیت‌های تروریستی در مرز شود، بسیار حائز اهمیت بوده و نشان می‌دهد دو کشور اراده قوی بر تقویت روابط دارند   و  به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شده و کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد و مسئولین برنامه داشته باشند.

امام جمعه چهاربرج ادامه داد: آنچه در بیانات رهبر عزیزمان، مشهود است توجه به محوریت و عاملیت بانوان اعم از تصمیم‌ساز، تصمیم‌گیر و چه بانوان سهل‌انگار در حوزه حجاب که نسبت به هر کدام وظیفه‌ای بیان شده است  و  باید در کنار عزیزان انتظامی در اجرای طرح نور همراه باشیم و حمایت کنیم،در قضیه حجاب همه ارگان‌ها باید خود را دخیل دانسته و کمر همت برای حل‌وفصل این مسئله ببندیم که از طرف دشمن تبدیل به مسئله امنیتی و چالش شده است.

وی افزود: جهانیان یک‌بار دیگر فهمیدند که همراهی دو نگرش ایدئولوژی صهیونیسم و امپریالیسم آمریکایی اجازه نمی‌دهد که صلح و آرامش بر منطقه و دنیا حکم‌فرما شود.

حجت الاسلام جلالی در ادامه به روز معلم اشاره کرد  و گفت:  شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و هم امام راحل (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند و  بصیرت نیاز مُبرم و همیشگی ملت انقلابی ایران بوده و به همین نسبت، تخلّق به الگوی شخصیت بصیرت‌مدار شهید مطهری نیز برای جامعه ما اهمیت پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • ببینید | واکنش سردار جعفری به تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری