Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل ارتباطات و فناوری استان فارس گفت: اولین رویداد استارت آپی (Demo show) با موضوع فناوری‌های نوین درصنعت غذا، دارو، سلامت وکشاورزی ۱۹ بهمن در شیراز برگزار می‌شود.

او افزود: ارائه طرح‌های استارت آپی و نوین به سرمایه گذاران و صنعتگران، افزایش دانش عمومی درخصوص فناوری‌های نوین، تشکیل جلسات B ۲ B (تجارت شرکت با شرکت یا بازرگان با بازرگان) با سرمایه گذاران و تیم‌های استارت آپی، معرفی و تبلیغات کسب و کارتیم‌های شرکت کننده به مخاطبان و مدیران ازاهداف برگزاری این رویداد در شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی حضور تیم‌های استارت آپی، شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار‌های نوپا را از مزیت‌های برپایی این رویداد عنوان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان فارس گفت: جایزه نقدی به نفرات اول تا سوم، استقرار تیم‌های برتر در شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز وکارخانه نوآوری شیرازبا تخفیف ویژه، کمک هزینه استخدام نیرو، خرید ملزومات اداری و ثبت اختراع از حمایت‌های پیش بینی شده ازبرگزیدگان این رویداد است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رویداد استارت آپ فناوری های نوین شیراز ارتباطات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر جرم‌انگاری ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: افراد در شکل تخلف و بدون مجوز ساخت‌وساز یا خلاف مجوز صادر شده، مبادرت به ساخت‌وساز می‌کنند، در این راستا لازم است تمام موارد ساخت‌وساز غیرمجاز، عملیات ساختمانی بدون اخذ پروانه یا برخلاف مفاد پروانه انجام شود تا روزبه روز شاهد افزایش اقدامات خلاف قانون نباشیم.

وی افزود: ضرورت چنین اقدامی در کنار سایر اقدامات غیرکیفری با توجه به مضرات و خطرات سنگین ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتکاب تخلفات و سایر جرایم نیز تأثیر بسزایی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن تهدیدی برای سرمایه شهروندان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

ایزدیار اضافه کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز جرم کیفری محسوب می‌شود، زیرا تهدید آشکاری برای محیط شهری و سلامت جامعه است.

کد خبر 748214

دیگر خبرها

  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴