Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@02:58:44 GMT

میزبانی با شکوه میبدی‌ها از پیکر یک شهید گمنام

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۳۷۰

میزبانی با شکوه میبدی‌ها از پیکر یک شهید گمنام

امام جمعه موقت میبد در مراسم تشییع این شهید گمنام گفت: همزمان با ایام فاطمیه و سوگ بانوی فضیلت و معرفت حضرت فاطمه زهرا (س) ، استان یزد و شهر میبد آغوش خود را برای استقبال از شهدای گمنام گشودند و مردم و جوانان فاطمی با شور و شعور بالایی در این مراسم تاریخی با امام راحل و شهیدان خود میثاقی دوباره بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیرضا حسنی افزود: شوق شهادت در راه خدا سلاح کارآمدی است که دشمنان انقلاب را شکست داده  و خواهد داد و این فرهنگ همچنان تبلور دارد و روح مقاومت و بصیرت را در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ،  سیاسی و اقتصادی می دمد.

وی اظهار داشت : شهادت برگ زرینی است که همواره موج آفرین و تحول زا بوده و نمونه جدید آن  تشییع جنازه بی‌نظیر شهیدان مقاومت سردار قاسم سلیمانی و یارانش است.

امام جمعه موقت میبد افزود: این مراسم بزرگ نشانه وحدت حوزه و دانشگاه و مقاومت و هدایت در پرتو ولایت و شهادت و رویش انقلاب و اقتدار ایران اسلامی است.

پیکر این شهید گمنام که به تازگی در شرق دجله تفحص شده بود در عملیات رمضان به شهادت رسید.

همچنین امروز پیکرهای سه شهید گمنام دیگر در ستاد فرماندهی انتظامی ، دانشگاه فرهنگیان و حوزه علمیه کاظمیه شهر یزد پس از تشییع دفن شد .

تعداد شهدای گمنام استان یزد حدود ۱۶۰ نفر است.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.   

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام راحل انقلاب ایران اسلامی حضرت فاطمه زهرا فرماندهی انتظامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد