Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:09:40 GMT

متهمان حیوان آزاری در تبریز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۴۳۶

متهمان حیوان آزاری در تبریز دستگیر شدند

حسین فایق روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر حیوان آزاری، ماموران یگان حفاظت با دستگیری افراد متهم، در حال بررسی جزییات و تکمیل و تحویل متهمان به مراجع قضایی هستند.

وی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با ماموران قضایی و انتظامی، با هرگونه تخلف زیست محیطی و حیوان آزاری در استان به شدت برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار به متخلفان  محیط زیستی از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این ارتباط،  مراتب را با شماره تلفن ۳۳۳۴۳۵۱۳ به این اداره کل اطلاع دهند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست تبریز حیوان آزاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست تبریز حیوان آزاری سازمان حفاظت محیط زیست تبریز حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج

 سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در زمین‌های زراعی یکی از روستا‌های اطراف شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی یگان حفاظت شهرستان و کارشناس باستان‌شناسی و همکاری پاسگاه انتظامی بخش سیروان دو نفر در محدوده حفاری غیرمجاز با هویت بومی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه موتور برق و سه عدد میله فلزی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ۱.۵ متر و عمق ۵ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند