Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم محمد رسول‌اف در بخش مسابقه جشنواره برلین 2020 به نمایش درخواهد آمد.

بنابر اعلام سایت رسمی جشنواره برلین «شیطان وجود ندارد» تازه‌ترین ساخته محمد رسول‌اف در بخش مسابقه پذیرفته شده است.

هفتادمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۲۰ فوریه تا اول مارس (۱ تا ۱۱ اسفند) برگزار می‌شود و امسال «جرمی آیرونز» بازیگر تحسین‌شده سینما و تئاتر انگلیس به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی اصلی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین با نمایش فیلم «سال سلنیجر من» به کارگردانی «فیلیپ فالاردو» آغاز به کار می‌کند.

2 فیلم کوتاه «اسب سفید بالدار» مهیار ماندگار، «بادبادک ها» پیام حسینی و فیلم بلند «یلدا» مسعود بخشی در  فیلم های بخش «نسل» جشنواره برلین حضور دارند.

همچنین فیلمِ «نامو»( بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی‌ور در اولین حضور بین المللی خود برای حضور در بخش «فُروم» برلین پذیرفته شده است.

____________________________________

بیشتر بخوانید : 

معرفی فیلم افتتاحیه برلین ۲۰۲۰

راهیابی 3 فیلم ایرانی در بخش «نسل» جشنواره برلین

«نامو» ایرانی در بخش «فُروم» جشنواره برلین پذیرفته شد

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/002z1k مطالب مرتبط معرفی فیلم افتتاحیه برلین ۲۰۲۰ راهیابی 3 فیلم ایرانی در بخش «نسل» جشنواره برلین «نامو» ایرانی در بخش «فُروم» جشنواره برلین پذیرفته شد

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!

به گزارش ورزش سه، آرشا شکوری گلر جوان هوادار اولین حضور خود در ترکیب اصلی این تیم را تجربه کرد اما نتوانست در این مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

او پس از درخشش در تیم ملی جوانان مورد توجه باشگاه هوادار قرار گرفت و در کنار گلر اسبق تیم ملی در جام جهانی به تمرین کردن پرداخت و پس از حضور در این تیم جام‌جهانی جوانان را هم تجربه کرد.

آرشا پس از نیمکت‌نشینی کامل در لیگ برتر امروز مقابل مس سونگون به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی در این مسابقه داشت و در جریان مسابقه توانست با اطمینان و اعتماد به نفس درون دروازه قرار بگیرد.

صائب محبی مدافع تیم هوادار روی ارسالی که به سمت دروازه این تیم آمد با تغییر مسیر ناگهانی توپ شکوری را سوپرایز کرد و شیرجه بزرگ او هم نتوانست مانع گل شدن توپ شود و کلین شیت او با گل به خودی مدافع هوادار خراب شد.

ویدئو: 331079

با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر به نظر می‌رسد که او در ادامه لیگ هم فرصت چندانی پیدا نکند اما در فصول آینده می‌تواند در سطح بالاتری از فوتبال ایران به میدان برود و حضور ثابت در لیگ برتر را تجربه کند.

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات