Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه های عراقی از سقوط یک فروند هواپیمای باربری ارتش آمریکا در غرب استان الانبار عراق و کشته شدن 4 سرنشین آن خبر می دهند. تاریخ انتشار: 15:24 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۶۱۰ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ یک فروند هواپیمای باربری ارتش آمریکا امروز، چهارشنبه ۹ بهمن در استان «الانبار» عراق سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش الفرات نیوز، براساس گزارش‌های اولیه یک فروند هواپیمای باربری به ارتش آمریکا از نوع C-۲۷J Spartan در غرب استان الانبار عراق سقوط کرد.   بیشتر بخوانید:  سقوط هواپیمای نیرو‌های آمریکایی در افغانستان
براساس گزارش‌ها هر ۴ خدمه این هواپیما کشته شدند.
هنوز وزارت دفاع آمریکا یا دولت عراق به این خبر واکنشی نشان نداده اند.
در روز بهمن نیز یک فروند هواپیمای نیروی هوایی آمریکا در اغفغانستان سقوط کرده بود.   در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث بین الملل سقوط هواپیما آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن افشای کمک‌های تسلیحاتی و پشتیبانی‌های آمریکا از ارتش این رژیم از ابتدای حملات به نوار غزه تاکید کردند که این ارتش کاملا وابسته به آمریکا است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کردند که آمریکا از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه، ۳۵۰ فروند هواپیمای باری و ۵۰ فروند کشتی حامل مهمات برای این رژیم ارسال کرده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی کاملا وابسته به آمریکا است.

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه از ابتدای جنگ تاکنون به بیش از ۳۴ هزار تن رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از ۷۷ هزار تن فراتر رفته است.

به رغم صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت درباره توقف فوری جنگ غزه و حکم دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ اقداماتی از سوی رژیم اشغالگر برای ممانعت از نسل کشی در غزه این رژیم همچنان به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد