Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از مایک پامپئو، وزیر خارجه این کشور بابت پاسخش به خبرنگار NPR استقبال کرد و گفت: پامپئو کار خوبی کرده است!

ترامپ در جریان اعلام برنامه صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن در کنار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفت:‌ پامپئو بزرگترین وزیر خارجه آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسیار چشمگیر بود. به نظرم شما کار خوبی در ارتباط با آن خبرنگار انجام دادید. خوب بود، مایک.

درگیری پامپئو با ماری لوئیس کلی، خبرنگار ان‌پی‌آر روز جمعه رخ داد. به گفته این خبرنگار وزیر خارجه آمریکا در جریان مصاحبه‌ای با وی در مواجهه با سوالاتی درباره اوکراین عصبانی شد. این تنش روز دوشنبه و زمانی شدت گرفت که از ورود خبرنگاران این شبکه خبری به هواپیمای پامپئو برای سفر روز پنجشنبه‌اش به اوکراین ممانعت به عمل آمده است.

وزیر خارجه آمریکا خبرنگار رادیو ملی این کشور را به دروغگویی درباره وی و نقض قوانین اولیه روزنامه‌نگاری متهم کرد. این خبرنگار گفته است پامپئو مکررا در جریان مصاحبه به وی توهین کرده و از الفاظ رکیک استفاده کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا مایک پمپئو اوکراین گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!

مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

این مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند که مجری در واکنش به این اظهار نظر گفت: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!