Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@04:31:16 GMT

توزیع بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت در منطقه ۴ تبریز

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۷۱۷۱

توزیع بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت در منطقه ۴ تبریز

مدیر منطقه چهار شهرداری تبریز از توزیع بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت طی ۹ ماه سال خبر داد و گفت: ارتقای کیفیت و توزیع متوازن، دو محور عمده در طرح‌های آسفالت‌ریزی است.

به گزارش ایمنا، اکبر امجدی اظهار کرد: به‌منظور بهسازی معابر و تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین، شهرداری منطقه چهار نهضت آسفالت‌ریزی معابر و محلات را در دستور کار خود قرار داده تا به یکی از نیازهای اساسی شهروندان پاسخ گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه در بخش آسفالت حرکت جدی را در سطح حوزه آغاز کردیم، تصریح کرد: در برخی از معابر و مسیرها روزانه بیش از ۲۰۰ تن آسفالت پخش شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری تبریز با اشاره به توسعه زیرساخت‌های تاسیساتی در طی سال‌های اخیر، گفت: این امر سبب شده تا بخش عمده‌ای از سطح حوزه نیازمند ترمیم و بهسازی آسفالت باشد.

امجدی با بیان اینکه در ۹ ماه نخست امسال، بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت پخش شده است، خاطرنشان کرد: با تامین منابع مالی و طبق اولویت‌بندی این روند در آستانه سال جدید همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 408106

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تبریز تبریز شهرداري تبريز شهر شهروند آسفالت نهضت آسفالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست

ایسنا/آذربایجان شرقی با شرکت ۱۸۰۰ دانش آموز تبریزی رکورد «بزرگترین اجتماع طناب زنی» کشور شکسته شد.

همایش بزرگ طناب زنی به مناسبت هفته سلامت توسط تربیت بدنی شهرداری منطقه یک تبریز و با همکاری باشگاه ورزشی شهرداری، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش و همچنین هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی در پارکینگ شماره ۲ ائل گلی برگزار شد.

در این همایش بیش از ۱۸۰۰ دانش آموز ناحیه ۵ آموزش و پرورش تبریز شرکت کرده و طناب زنی کردند. 

پیش از این، رکورد ملی «بزرگترین اجتماع طناب زنی» با شرکت ۱۲۰۰ نفر متعلق به شهرستان قیامدشت استان تهران بود.

در پایان این برنامه ده‌ها دوچرخه و جوایز ارزنده از طرف شهرداری منطقه یک تبریز به قید قرعه به دانش آموزان اهدا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نیز در برگزاری این رویداد بزرگ همکاری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز