Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:25:56 GMT

استان خوزستان در سوگ حضرت زهرا(ع) رخت عزا به تن کرد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۷۲۹۸

استان خوزستان در سوگ حضرت زهرا(ع) رخت عزا به تن کرد

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با فا رسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار استان خوزستان در نقطقه به نقطه این استان با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و گلزارهای شهدا خود در عزای حضرت صدیقه طاهره(ع) به سوگواری پرداختند و اشک ماتم از دیدگان جاری کردند.

همچنین این روزها تربت پاک شهدای گمنام در سراسر استان خوزستان نیز میزبان خیل عزاداران سیده النساء العالمین حضرت زهرای مرضیه(ع) است.

در اهواز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) مردم با حضور در هیئات مذهبی و دستجات عزاداری در سوگ ام الحسنین بی‌بی فاطمه(ع) بر سر و سینه زدند.

یکی از برنامه های سوگواری حضرت زهرا(ع) در حسینیه شهدای مدافع حرم اهواز واقع در عامری، بلوار سردار شهید رضا حمیدی، نبش خیابان شهید قبیتی برگزار شد که هیئت رزمندگان گردان امیرالمومنین(ع) میزبان آن بوده است.

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(ع) مراسم سوگواری و عزاداری بانوی بزرگ اسلام با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در مسجد شهدا اهواز واقع در کوی مشعلی برگزار شد.

دسته عزاداری مردم منطقه پردیس هم امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) از مسجد جوادالائمه تا مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) حرکت کرد.

دسته عزاداری فاطمیون نیز امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) در کوی فاطمیه اهواز حرکت کرد که اهالی این منطقه نیز به سوگواری پرداختند.

همچنین قرار است امروز چهارشنبه 9 بهمن اجتماع بزرگ فاطمی در شهر ملاثانی برگزار شد که در این برنامه دسته سینه‌زنی از ترمینال این شهر به سمت گلزار شهدا حرکت کرد.

مردم شهر شهیدپرور هفتگل نیز همزمان با ایام فاطمیه با حضور در جوار هفت شهید گمنام این منطقه به عزاداری و سوگواری پرداختند.

در این برنامه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) به نوحه خوانی پرداختند و اشعاری را در رثای این بانوی بزرگ قرائت کردند.

به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه با حضور اقشار مختلف مردم مراسم سوگواری در حسینیه شهدای مدافع حرم دفتر امام جمعه آغاجاری برگزار شد.

در این برنامه نیز مردم شهیدپرور آغاجاری در عزای حضرت فاطمه زهرا(ع) سوگواری کردند و به سر و سینه زدند.

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر رامهرمز برگزار شد.

در این برنامه جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پاسداران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب، روحانیون و دانشجویان شرکت کردند.

آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان در حسینیه ثارالله رامهرمز واقع در میدان اباصالح المهدی(عج) جنب یادمان شهدای گمنام برگزار شد که همگان یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.

در این برنامه همچنین یاد و خاطره سردار شهید عبدالستار قنواتی پور، سردار شهید سید نورالدین موسوی و سردار شهید عبدالرحمان معروف از شهدای محوری شهرستان رامهرمز نیز گرامی داشته شد.

در شهر نفتخیز مسجدسلیمان و دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد نیز مردم در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگواری پرداختند و رخت عزا به تن کردند.

مسجد جامع نمره یک، مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) ریل وی و مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) از جمله نقاطی بود که در آن عزای حضرت ام ابی‌ها(ع) در شهر مسجدسلیمان برپا شد.

برپایی دستجات عزاداری مردم دیار علویان در رثای فاطمه زهرا(ع)برپایی دستجات عزاداری مردم دیار علویان در رثای فاطمه زهرا(ع)مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در حرم کریمه اهل بیت(ع) به روایت تصویرمراسم سوگواری حضرت فاطمه الزهرا(ع) در الیگودرز به روایت تصویر

در آبادان نیز همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

همچنین مردم خرمشهر نیز همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

مسجد جامع خرمشهر از جمله نقاطی بود که مردم این شهر در آن حضور یافتند و در سوگ شهادت حضرت زهرا(ع) اشک از دیدگان جاری کردند.

انتهای پیام/331/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در چهارمین سالگرد شهادت شهید جابر صمدی  یادواره خانگی این شهید والامقام با عنوان   یاد یاران در خانه پدری اش درروستای قره قوزلو ی چهاربرج برگزار شد.

شهیدی که دردوره  جوانی عشق به ولایت و شهادت داشت و از خدا می‌خواست که او را پاکیزه بپذیرد.

حجت الاسلام رضا وش نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان چهاربرج در این مراسم گفت:  شهید صمدی باوجود  سن کمی که داشت درتمامی وصیت نامه های خود نوشته بود افتخار میکنم سرباز وطن ومیطع امر رهبری هستم.

سرانجام شهید جابر صمدی در بیست وشش فروردین سال ۹۹ درمنطقه عملیاتی پیرانشهر به آرزوی دیرینه خود، شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان