Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم آستارا پیکر پاک و مطهر شهید ۱۸ساله عملیات رمضان را بر دوش گرفته و او را تا میعادگاه ابدی‌اش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا تشییع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آستارا، مردم شهیدپرور شهرستان آستارا پیکر پاک و مطهر شهید 18 ساله عملیات رمضان را بر دوش گرفته و با ذکر «لا اله الا الله و محمد رسول‌الله» او را تا میعادگاه ابدی‌اش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا  تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز شهید گمنام عملیات رمضان با حضور پرشور دانشگاهیان و مردم  ولایتمدار شهرستان آستارا به امامت امام‌‌ جمعه آستارا در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا اقامه شد.

پس از اقامه نماز حجت‌الاسلام‌ کاظم حافظ‌‌نیا امام‌‌ جمعه آستارا در سخنان کوتاهی از تلاش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برای پیگیری چندین ساله دفن شهید گمنام در این واحد دانشگاهی و تلاش بی‌وقفه آنان و اعضای بسیج دانشجویی برای آماده‌سازی مزار شهید فوق در هوای سرد و حضور گسترده و پرشور مردم شهیدپرور آستارا در تشیع و تدفین این شهید گمنام تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین صفوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز با بیان سخنانی از دانشگاهیان و مردم شهرستان آستارا برای حضور در دانشگاه  آزاد اسلامی و تشییع این شهید گمنام قدردانی کرد.

انتهای پیام/4078/4117/

تشییع شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا تشییع شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا

منبع: آنا

کلیدواژه: شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا عملیات رمضان امام جمعه آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود