Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه شنبه ۸ بهمن ۹۸؛ این روز تا سال ها در یاد استقلالی ها باقی می ماند. شبی که استقلال نه فقط الریان، که همه مشکلات، محدودیت ها، ناملایمات و بی تدبیری ها را در هم کوبید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در یک شرایط کاملاً غیرطبیعی به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا وارد شد. درحالی که به تازگی کادر فنی تیم تغییر کرده بود، میزبانی بازی اول از این تیم گرفته شده بود، تا ۲۴ ساعت قبل از بازی هنوز مشخص نبود که اساساً در لیگ قهرمانان حاضر می شود یا نه، پرواز تیم با چند ساعت تاخیر و جنگ اعصاب انجام شد، سه بازیکن اصلی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت و از همه بدتر، استقلال در طول هفته گذشته از تمرین در یک زمین مناسب محروم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هیچ کدام از این حاشیه های ریز و درشت، آبی ها را متوقف نکرد. در واقع استقلال با یک مجموعه منسجم، باغیرت و یکدل همه این مشکلات و موانع را بی اثر کرد. یک تیم که از واکنش های بازیکنان ذخیره و خوشحالی از ته دل نیمکت نشین هایش می شود فهمید چه حس خوبی در رختکن این تیم جریان دارد. انگار این بی تدبیری ها و کمبودها به جای اینکه به تیم لطمه بزند، تبدیل به موتور محرکی شده که استقلال در هر بازی، برای برد و برای موفقیت بیشتر تشنه تر و حریص تر شود.

حالا استقلال در ۴ روز سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان آسیا، نمره ای بالاتر از ۲۰ گرفته. ۸ گل در بیرون خانه، دو پیروزی بی گفت و گو و نمایشی به یادماندنی در دوحه. فراتر از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این یک شروع ایده آل برای فرهاد مجیدی بود که ریسک بزرگی کرد و جانشین استراماچونی محبوب شد. ناکامی فرهاد در همین گام اول، می توانست آینده او را دستخوش مخاطره کند اما او همان بردهای پرگلی که استراماچونی در استقلال باب کرده بود را با شدت و قدرت ادامه داد.

شنبه شب، فرهاد مجیدی برد مقابل الکویت را به کودکی از سیستان و بلوچستان تقدیم کرد که منطقه اش این روزها درگیر یک سیل مخرب شده. فرهاد نوشته بود:

«این پسر به نمایندگی از تمام استقلالی‌های عالم رییس ماست. ما به او پاسخگوییم و برایش می‌جنگیم»

استقلال برای میلیون ها رئیس گمنام اما عاشقش در گوشه گوشه ایران جنگید. برای آن هایی که با این تیم زندگی می کنند، رنگ آبی را بی مزد و منت دوست می دارند و با هر برد استقلال هرچه غم دارند لااقل برای چند ساعتی به باد فراموشی می سپارند. این مجموعه استقلال که اینطور در خانه به الریان می تازد، برای همین هواداران می جنگد. این صعود تقدیم به تک تک رئیس های واقعی استقلال.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال سرمربی استقلال فرهاد مجیدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رییس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)