Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س)، امشب (چهارشنبه ۹ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان «امام خمینی» در حرم مطهر «احمد بن موسی (ع)» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در حرمین مطهر امامزادگان (ع)، مساجد و حسینیه های شیراز برگزار شد. شب گذشته (سه شنبه 8 بهمن) نیز، مراسم سوگواری بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 

این مراسم سوگواری با حضور زائران، معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان فارس برگزار شد و سخنرانان به ایراد سخنرانی با موضوع زندگی حضرت فاطمه (س) و شهادت این بزرگ بانوی اسلام پرداختند.

در ایستگاه صلواتی و موکبی که در حرم مطهر «احمد بن موسی (ع)» برپا شد نیز از عزاداران فاطمی (س)، پذیرایی شد. این موکب تا روز پنج شنبه 10 بهمن، از سوگواران و زائرانی که به حرم مطهر شاهچراغ (ع) می آیند به ارائه خدمات می پردازد.

گفتنی است، مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س)، امشب (چهارشنبه 9 بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان «امام خمینی» در حرم مطهر «احمد بن موسی (ع)» با سخنرانی «حجت الاسلام سید حسن موسوی» و مداحی مداحان اهل بیت برگزار می شود.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما فاطمیه عزاداری فاطمیه برنامه های ایام فاطمیه شهادت حضرت فاطمه زهرا س ایام فاطمیه عزاداری حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) از سوی معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی جامعه المصطفی با همکاری گروه علمی تاریخ اسلام و انجمن علمی دانش پژوهشی تاریخ اسلام به مناسبت سالروز شهادت حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر عالمیان ارائه دهنده و حجت الاسلام حسن احمدیان دلاویز مدیر این کرسی هستند. حجت الاسلام محمدقاسم احمدی و حجت الاسلام سیدعلی غضنفری از ناقدان این نشست خواهند بود.

نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به نشانی قم، میدان جهاد، مجتمع جامع امام خمینی (ره)، سالن شهید عارف الحسینی (ره) برگزار شده و علاقه مندان نیز می‌توانند از طریق لینک پخش آنلاین: https://vc.miu.ac.ir/tarikh آن را مشاهده کنند.

کد خبر 6086515 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد