Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(ع) استان خوزستان یکپارچه عزادار و سوگوار آن حضرت است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در سالروز شهادت زهرا اطهر(ع) جای‌جای استان خوزستان در عزای ام‌ابیها سوگوار و عزادار است.

امروز مردم خوستان در غم شهادت بزرگ بانوی عالم بشریت حضرت زهرای مرضیه(ع) اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز حسینیه‌ها، بارگاه مطهر امامزادگان استان، مساجد و خیابان‌های شهرهای استان پر بود از حضور مردمی که آمدند بودند در غم شهادت حضرت زهرا(ع) به عزاداری و سوگواری بپردازند.

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در اندیمشک 

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و گرامیداشت شهدای فاتح نیا و الزهرا با حضور آحاد مردم در  شهر یک هزار شهید اندیمشک برگزار شد.

بهبهان یکپارچه فاطمی شد؛ حزن مردم بهبهان از شهادت بی‌بی دو عالم به روایت تصاویر

 مردم شهر بهبهان همزمان به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با تجمیع هیئات عاشورایی و راه اندازی دسته جات سینه زنی به عزاداری پرداختند.

دسته جات سینه زنی شهر بهبهان مسیر امام زاده فضل تا امام زاده حیدر را پیاده پیمایش کرده و با مضامین "شیعه بی مادر شد" به صورت دسته‌های 10 نفره عزاداری کردند.

بر اساس این گزارش در روز شهادت حضرت زهرا(ع) به همیت شورای هیئت‌های مذهبی 20 نانوایی و 20 تاکسی شهری به نیت سلامتی امام زمان(عج) به ارائه خدمت رایگان پرداختند.

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در حرم کریمه اهل بیت(ع) به روایت تصویربرپایی دستجات عزاداری مردم دیار علویان در رثای فاطمه زهرا(ع)مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع شهید گمنام در بوشهر به روایت تصویر

رامشیر در شهادت حضرت زهرا(ع) به سوگ نشست

مردم ولایتمدار شهرستان رامشیر هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(ع) غرق در عزا و ماتم فاطمه(ع) شدند.

در اهواز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) مردم با حضور در هیئات مذهبی و دستجات عزاداری در سوگ ام الحسنین بی‌بی فاطمه(ع) بر سر و سینه زدند.

یکی از برنامه های سوگواری حضرت زهرا(ع) در حسینیه شهدای مدافع حرم اهواز واقع در عامری، بلوار سردار شهید رضا حمیدی، نبش خیابان شهید قبیتی برگزار شد که هیئت رزمندگان گردان امیرالمومنین(ع) میزبان آن بوده است.

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(ع) مراسم سوگواری و عزاداری بانوی بزرگ اسلام با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در مسجد شهدا اهواز واقع در کوی مشعلی برگزار شد.

دسته عزاداری مردم منطقه پردیس هم امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) از مسجد جوادالائمه تا مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) حرکت کرد.

دسته عزاداری فاطمیون نیز امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) در کوی فاطمیه اهواز حرکت کرد که اهالی این منطقه نیز به سوگواری پرداختند.

همچنین قرار است امروز چهارشنبه 9 بهمن اجتماع بزرگ فاطمی در شهر ملاثانی برگزار شد که در این برنامه دسته سینه‌زنی از ترمینال این شهر به سمت گلزار شهدا حرکت کرد.

مردم شهر شهیدپرور هفتگل نیز همزمان با ایام فاطمیه با حضور در جوار هفت شهید گمنام این منطقه به عزاداری و سوگواری پرداختند.

در این برنامه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) به نوحه‌خوانی پرداختند و اشعاری را در رثای این بانوی بزرگ قرائت کردند.

به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه با حضور اقشار مختلف مردم مراسم سوگواری در حسینیه شهدای مدافع حرم دفتر امام جمعه آغاجاری برگزار شد.

در این برنامه نیز مردم شهیدپرور آغاجاری در عزای حضرت فاطمه زهرا(ع) سوگواری کردند و به سر و سینه زدند.

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر رامهرمز برگزار شد.

در این برنامه جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پاسداران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب، روحانیون و دانشجویان شرکت کردند.

آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان در حسینیه ثارالله رامهرمز واقع در میدان اباصالح المهدی(عج) جنب یادمان شهدای گمنام برگزار شد که همگان یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.

در این برنامه همچنین یاد و خاطره سردار شهید عبدالستار قنواتی پور، سردار شهید سید نورالدین موسوی و سردار شهید عبدالرحمان معروف از شهدای محوری شهرستان رامهرمز نیز گرامی داشته شد.

در شهر نفتخیز مسجدسلیمان و دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد نیز مردم در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگواری پرداختند و رخت عزا به تن کردند.

مسجد جامع نمره یک، مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) ریل وی و مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) از جمله نقاطی بود که در آن عزای حضرت ام ابی‌ها(ع) در شهر مسجدسلیمان برپا شد.

در آبادان نیز همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

همچنین مردم خرمشهر نیز همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

مسجد جامع خرمشهر از جمله نقاطی بود که مردم این شهر در آن حضور یافتند و در سوگ شهادت حضرت زهرا(ع) اشک از دیدگان جاری کردند.

انتهای پیام/331/ح R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، صبح شنبه با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد و تشییع پیکر شهید «مجید مشخصی» شهید دوران دفاع مقدس مجید بخشی حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداری کردند.

جمعیت حاضر در این اجتماع، پس از ذکر مصیبت و عزاداری توسط احمد واعظی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کرده و مراسم پایانی را با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار کردند.

کد خبر 6096225

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم