Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت اسپورت عراق نوشت؛ AFC در ارائه برنامه دیدارهای خانگی استقلال، ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان معرفی کرده است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت اسپورت عراق با انتشار برنامه تیم الشرطه نماینده این کشور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که ورزشگاه کربلا میزبان رسمی عراقی‌ها در این رقابت‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این سایت آمده است که  AFC در ارائه برنامه دیدارهای خانگی استقلال، ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان معرفی کرد. در این برنامه، بازی خانگی آبی‌پوشان برابر الاهلی عربستان، طبق روال گذشته در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد. ولی بازی‌های خانگی استقلال با الشرطه عراق و الوحده امارات در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

حذف جمله «ارزیابی امنیتی مجدد» میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از بیانیه AFC‌ + عکسAFC: میزبانی بازی‌های برگشت لیگ قهرمانان در ایران منوط به «ارزیابی امنیتی مجدد» است

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود