Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت سراسری استان‌های ایرنا به عنوان ویترین ۳۱ سایت استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی روزانه به طور میانگین محل انتشار حدود ۶۰۰ فرآورده خبری شامل خبر، گزارش، مصاحبه، میزگرد خبری، یادداشت، بسته تصویری و تحلیل است که عصر هر روز به منظور بهره‌برداری و آگاهی بیشتر مخاطبان در قالب «بسته خبری ۲۴»چکیده مهمترین رویدادهای استان‌ها منتشر می‌شود:

پرستوهای مهاجر در آغوش خاک

شهرهای مختلف کشور از جمله یزد، بوشهر، خرم آباد، گرگان، پاکدشت، پردیس، البرز و گیلان امروز میزبان شهدای گمنام هشت سال دفا مقدس بودند و مردم این شهرها ضمن عزارداری در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) این شهدای والامقام را با چشمان گریان تا خانه ابدی بدرقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهدا در عملیات های رمضان در شرق بصره، بدر در شرق دجله، کربلای ۵ در شلمچه، عاشورای ۲ در میمک، کربلای ۶ در منطقه سومار، عملیات والفجر ۸ در جزیره بوارین عراق و والفجر ۱ در منقطه فکه به شهادت رسیده بودند.

کشف پیکر مطهر چهار شهید در مهران

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: پیکر مطهر چهار شهید دوران دفاع مقدس نهم بهمن ماه در محل منطقه عملیاتی و یادمان قلاویزان مهران توسط گروه تخصصی تفحص این شهرستان پیدا شد.

سرهنگ فرهاد امینی با بیان اینکه عملیات تجسس شهدا طی روزهای آینده در این منطقه کماکان ادامه دارد، افزود: ۲ تن از شهدا دارای پلاک بوده و مشخصات و ۲ تن دیگر فاقد پلاک هستند.

وی یادآور شد: با پایان یافتن تفحص، پیکر شهدا به محل تفحص مهران منتقل می شود و از طریق سامانه کشوری روند شناسایی این شهدا انجام می گیرد که تا چند روز طول خواهد کشید.

وی تاکید کرد: در منطقه قلاویزان مهران سال ۶۲ عملیات والفجر سه و در سال ۶۵ عملیات کربلای یک که منجر به آزاد سازی مهران شد، صورت گرفته است که به احتمال زیاد این شهدا متعلق به یکی از این ۲ عملیات باشد.

استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و بیش از ۳۰۰ آزاده دارد که نسبت به جمعیت در بین استان های کشور بیشترین ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

مرگ مشکوک یک قلاده پلنگ‌ نر در مازندران

لاشه یک قلاده پلنگ نر در ارتفاعات جنگلی شهرستان عباس آباد در غرب استان مازندران پیدا شد و روابط عمومی محیط‌زیست مازندران اعلام کرد که لاشه این پلنگ نر از سوی همیاران محیط زیست در شهرستان عباس آباد پیدا شد.

بر اساس این گزارش ، لاشه این حیوان برای کالبد شکافی جهت یافتن علت مرگ به کلنیک دامپزشکی منتقل شد.

در سال‌جاری این نخستین پلنگی است که به دلیل نامعلومی تلف شد.

دورهمی‌های سرد همراه با دغدغه و دل نگرانی در خان‌زنیان شیراز

شیراز در گزارشی با عنوان دورهمی های سرد همراه با دغدغه و دل نگرانی در خان زنیان شیراز به وقوع بیش از ۳۰ زمین لرزه با قدرت های مختلف در شهر خان زنیان اشاره کرده و به بررسی مشکلات مردم پس از این زلزله پرداخته است.

در بخشی از این گزارش آمده است: شهروندان و روستاییان زلزله زده در دورهمی‌های سرد شب را به صبح می‌رسانند و دل‌نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی برای تامین سوخت و دسترسی به امکانات اولیه زندگی برای خود و دامهایشان دارند.

طی دو روز گذشته تن مردم خان زنیان شیراز  بارها به دلیل لرزه افتادن بر پیکر زمین لرزیده و اهالی این منطقه در این مدت بیشترین زمین لرزه‌ها را که در طول سالیان گذشته سابقه نداشته تجربه کرده‌اند.

به گفته اهالی راه بعضی از روستاهای اطراف شهر خان زنیان مانند آرندی که  بیشترین خسارت را در پی زلزله عصر دوشنبه هفتم بهمن ماه ۹۸ داشته از حدود یک هفته پیش به علت کولاک و برف بسته شده و به همین علت برخی اهالی این منطقه ذخایر سوخت شان رو به اتمام است و تا عصر دیروز سه شنبه نیز علی رغم بازگشایی مسیر هیچ سوختی به آنها نرسیده بود.

به گفته مسوولان تلفات جانی در اثر این زمین لرزه ها رخ نداده است و مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا از شهر خان زنیان و روستاهای اطراف این محدوده از جمله آرندی و پرشکفت حاکی از این موضوع است که بعضی خانه های اهالی دچار خسارت های ایجاد ترک در سقف،دیوار و یا ریزش بخش هایی از منازل و گله دانی‌ها شده است.


چرا زلزله در خان‌زنیان شیراز رخ داد؟

مدیر مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب کشور مستقر در شیراز گفت: وقوع زلزله و پس لرزه‌های متعدد در منطقه خان‌زنیان با توجه به فعال بودن گسل کره‌بس در این منطقه امری کاملا طبیعی است.

طهمورث یوسفی  با اشاره به انتشار برخی مطالب در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وقوع زلزله شدیدتر در این منطقه افزود: از آنجا که امکان پیش‌بینی وقوع زلزله وجود ندارد بنابراین این مطالب هیچ پایه و اساسی ندارد و به هیچ وجه علمی و کارشناسی نیست.
وی ادامه داد: زلزله ۵.۱ ریشتری امروز خان‌زنیان در حقیقت یکی از پس لرزه‌های زلزله ۵.۴ ریشتری روز دوشنبه (هفتم بهمن) در این منطقه اما با شدت بیشتری بود.
 

حوالی سومار در استان کرمانشاه باز هم لرزید

زلزله ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر بامداد چهارشنبه بخش هایی از سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.این زمین لرزه در ۲۲ کیلومتری سومار (استان کرمانشاه)، ۵۱ کیلومتری صالح آباد و ۵۴ کیلومتری زرنه در استان ایلام بوده است.

به گزارش وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه به بزرگی ۴.۵ ریشتر و  محل وقوع آن حوالی سومار در محدوده مرز کشور عراق با استان های ایلام و کرمانشاه  و در ساعت ۰۰:۰۷:۱۷ ثبت شده است. 

همچنین زمین لرزه ای به بزرگی ۴ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۸ و ۳۲ و ۴۴ ثانیه امروز برای سومین بار بخش مرزی سومار از توابع شهرستان قصرشیرین را لرزاند.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و در ۲۲ کیلومتری سومار، ۵۰ کیلومتری صالح آباد ایلام و ۵۱ کیلومتری زرنه ایلام به وقوع پیوسته است.

همچنین بامداد امروز در ساعت هفت دقیقه و ۱۷ ثانیه زمین لرزه دیگری با بزرگی چهار و نیم ریشتر سومار در عمق ۱۰ کیلومتری زمین سومار را لرزاند.

زلزله ۳.۴ ریشتری ایذه را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر، عصر چهارشنبه شهرستان ایذه در استان خوزستان را لرزاند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری کشور این زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در ساعت ۱۵:۲۶ عصر چهارشنبه در عمق ۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.مرکز این زلزله در فاصله ۲۹ کیلومتری شهر ایذه و ۳۵ کیلومتری شهر قلعه‌خواجه و ۴۹ کیلومتری شهر مسجد سلیمان بوده است.

ماه گذشته پنج زمین‌لرزه با قدرت‌های ۳.۶ ، ۳.۲ ، ۳.۹ ، سه و ۲.۸ ریشتری شهرستان ایذه واقع در شرق خوزستان را لرزاند.

یک میلیون نخل تشنه آبادان در یک قدمی مرگ

اهواز نیز در گزارشی با عنوان یک میلیون نخل تشنه آبادان در یک قدمی مرگ نوشته است: بیش از یک میلیون نفر نخل در حاشیه اروندرود آبادان به دلیل اختلال در برق شبکه آبیاری در سه ماه گذشته، با بی‌آبی روبه رو بوده و در آستانه خشک شدن هستند.

نخلستان‌های آبادان باز هم در حسرت آب مانده‌اند. از سه ماه پیش که با قطع برق شبکه آبیاری آب به نخلستان‌ها نرسیده، دوباره نگرانی از مرگ بازمانده نخل‌ها به میان آمده است.

خوزستان قطب تولید خرما، رتبه دوم تولید این محصول و رتبه نخست صادرات آن را در کشور دارد. سهم این استان تولید حدود ۲۰۰ هزار تن خرما است. هم اکنون ۴۳ هزار هکتار از زمین‌های خوزستان زیر کشت نخیلات است که بیش از ۳۲ هزار هکتار آن بارور است و بیشتر در خرمشهر، آبادان و شادگان و در حاشیه رودخانه کارون قرار دارد. میلیون ها اصله نخل در این شهرستان‌ها قربانی کمبود و شوری آب کارون شده است.

۲ سال پیش، در پی کاهش شدید آب رودخانه کارون و شور شدن آب، خسارات زیادی به نخلستان‌های آبادان وارد شد. همه میانه کاری‌ها و نهال‌های نخل از بین رفت و محصول خرما نیز حدود ۷۰ درصد افت داشت. افت محصول پارسال هم ادامه داشت. امسال نیز با وجود بارندگی مناسب، قطع برق شبکه آبیاری مشکل‌ساز شده و کشاورزان نمی‌توانند نخلستان‌ها را آب بدهند.

پایان پاکسازی و بازگشت روال عادی به تالاب بین‌المللی میانکاله

ساری با انتشار گزارشی با عنوان پایان پاکسازی و بازگشت روال عادی به تالاب بین المللی میانکله نوشت: پس از یک هفته قرنطینه غیررسمی و تلفات دستکم هشت هزار بال پرنده مهاجر و بومی در تالاب بین‌المللی میانکاله در شرق مازندران ، از عصر امروز چهارشنبه روال عادی با پایان یافتن جمع‌آوری و دفن بهداشتی لاشه‌ها به این منطقه بازگشته است.

مرگ مشکوک دسته جمعی پرندگان مهاجر و بومی در تالاب میانکاله از عصر چهارشنبه هفته پیش با مشاهده مردم محلی گزارش شد و از صبح پنجشنبه هم تیم های محیط زیست و دامپزشکی با هدف جمع آوری ، نمونه گیری و دفن بهداشتی لاشه ها وارد منطقه شدند.

طبق آخرین گزارش ها افزون بر هشت هزار لاشه پرندگان وحشی مهاجر از ۱۲ گونه که بیشترشان  چنگر معمولی و فلامینگو هستند ، توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و کارشناسان دامپزشکی  مازندران در این منطقه جمع آوری و پس از رعایت توصیه های بهداشتی ، دفن شد.

مسئولان محیط زیست و دامپزشکی هم اعلام کرده اند که از دیروز سه شنبه تاکنون تلفات جدیدی از پرندگان مهاجر زمستان گذران در این تالاب بین المللی مشاهده نشده است و عملا روال عادی به منطقه بازگشته است.

بوتولیسم نوعی بیماری برای پرندگان و آبزیان است که بر اثر دو میکروب "کلوستریدیوم " و " بوتولینیوم" ایجاد می شود و به آن مسمومیت طبیعی هم گفته می شود.

بر اساس آنچه که رییس سازمان دامپزشکی کشور توضیح داد : با توجه به این که آب تالاب میانکاله راکد و باتلاقی است، بیماری بوتولیسم نیز ناشی از همین شرایط منجر به تولید سم در گیاه و آب در این منطقه شد و با تغذیه پرندگان از این آب و گیاه منجر به تلفات آنها شده است و این بیماری نیز تاکنون در بیش از ۲۰ تالاب در سطح جهان سابقه داشته به طوری که بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون بال پرنده را تلف کرد.
مدیرکل دامپزشکی مازندران عصر امروز با اعلام این که دلیل قطعی تلفات چندین هزار بالی پرندگان مهاجر زمستان گذران در تالاب بین المللی میانکاله ناشی از بیماری بوتولیسم بوده است ، گفت : خوشبختانه تلفات پرندگان متوقف شده است.

دکتر سید حسین رضوانی افزود : بر اساس گزارش یگان حفاظت محیط زیست و کارشناسان دامپزشکی حاضر در منطقه ، از روز گذشته تلفات پرندگان مهاجر به صفر رسید و گزارشی از تلفات جدید تاکنون نداشته ایم و این به معنای پایان تلفات است.
 

طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان باید تا ۱۰ اسفند تکمیل شود

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: کل طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان تا ۱۰ اسفند سالجاری باید تکمیل و مشکلاتش رفع تا کشاورزان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

عباس کشاورز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح آبیاری دشت سیستان در زهک اظهار داشت: امروز برای دومین بار از این طرح که با عنایت رهبر معظم انقلاب برای احیای کشاورزی سیستان،رونق کسب و کار، افزایش تولید و بهبود معیشت مردم این منطقه اجرا شده است، بازدید کردم.

وی با تاکید بر اینکه کل طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان تا ۱۰ اسفند سالجاری باید تکمیل شود افزود: پیشرفت کار نسبت به بازدید قبلی در برخی مناطق خیلی خوب بوده و در برخی مناطق دیگر نارسایی‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

مجوز داخلی پرواز گرگان - قزاقستان صادر شد

مدیرکل فرودگاه های گلستان از نهایی شدن صدور مجوزهای داخل کشور برای برقراری پرواز گرگان - قزاقستان خبر داد و گفت: این پرواز پس از صدور مجوز کشور مقصد و با مشارکت شرکت های هواپیمایی ایرانی برقرار خواهد شد.

علی متانت اظهار داشت: با توجه به جایگاه اقتصادی شهر اکتائو قزاقستان و اثر بخش بودن این خط هوایی بر اقتصاد گلستان، تلاش زیادی برای برقراری این پرواز صورت گرفته که در صورت نهایی شدن مجوزها، اولین پرواز یک هواپیما از ایران به این بندر تجاری - اقتصادی از گرگان انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تاکنون هیچ پرواز مستقیمی بین دو کشور ایران و قزاقستان برقرار نبوده و تجار، فعالان اقتصادی و مسافران از طریق کشورهای همسایه و یا دیگر روش‌های حمل و نقل بین دو کشور تردد می کردند.

 متانت گفت: فرودگاه گرگان میزبان ۸۰ سورتی پرواز در هفته به زاهدان، کیش، تهران و مشهد است که تا پایان امسال پرواز گرگان - بندرعباس نیز برقرار خواهد شد .

چهار واحد عرضه فرآورده‌ خام دامی در کردستان پلمب شد

مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: چهار واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل سه مرغداری غیر مجاز و یک قصابی متخلف در شهرستان دیواندره و سنندج با شکایت این اداره کل به دلیل تهدید سلامت جامعه پلمب شد.

مجتبی ورمقانی با بیان اینکه امسال بیش از ۸۰ واحد عرضه مواد پروتئینی بدلیل انجام تخلفات بهداشتی و عرضه یا نگهداری مواد غیر بهداشتی با حکم مقام قضایی پلمب شده‌اند، گفت: این واحدها شامل مرکز عرضه و رستوران، مرغداری، داروخانه دامپزشکی و درمانگاه دامپزشکی در مناطق مختلف این استان است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی کردستان اطلاع رسانی کنند تا در کوتاهترین زمان به موضوع و تخلف احتمالی رسیدگی شود.

۲۵ واحد صنعتی راکد در خوزستان به چرخه تولید بازگشتند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۲۵ واحد صنعتی راکد با ۷۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم با حمایت دولت در سال جاری به چرخه تولید بازگشتند.

اخلاق محمدیان  افزود: این تعداد واحد تولیدی به دلیل مشکلاتی که در تامین مواد اولیه و نقدینگی داشتند تعطیل شده بودند که با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.

وی اظهار داشت:هم اکنون محصولات تولیدی بیش از ۶۰ واحد صنعتی در خوزستان  از جمله ایزوگام و صنایع غذایی به خارج از کشور صادر می‌شود و برای افزایش توسعه صادرات کالاهای تولیدی خوزستان موضوع تجمیع و کمک به خطوط تولید، تشکیل تعاونی‌ها وتوسعه خوشه‌ای واحدهای صنعتی در حال اجرا است.

پرونده مسکن مهر قزوین خرداد ۹۹ بسته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از اتمام پرونده مسکن مهر استان تا پایان خردادماه سال ۹۹ خبر داد و گفت: همزمان با اتمام این پروژه، ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن آغاز خواهد شد.

ابراهیم مبارک قدم اظهار داشت: مجموع تعهدات مسکن مهر در استان ۴۴ هزار و ۲۸۸ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت بود که از این تعداد کار ساخت و تحویل ۳۹ هزار و ۳۶۸ واحد به اتمام رسیده و  چهار هزار و ۹۲۰ واحد باقی مانده است و از واحدهای باقی مانده ۲ هزار و ۲۹۱ واحد فاقد متقاضی هستند و یا برای مشکلات حقوقی متوقف شده و با پیشرفت زیر ۳۰ درصد هستند.
وی تاکید کرد: همزمان با اتمام پروژه مسکن مهر اجرای طرح اقدام ملی مسکن آغاز خواهد شد که در مرحله اول یک هزار و ۹۴۵ واحد که زمین آن مشخص شده و در حال  انعقاد قرار داد آنها هستیم احداث خواهد شد.
 

اردبیلی‌ها سالانه ۵۰۰ متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) را در کربلا می‌سازند

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: سهم این استان سالانه احداث ۵۰۰ مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) یا صحن عقیله بنی‌هاشم در کربلای معلی است.

اسفندیار هوشیار افزود: امسال تاکنون مردم حسینی اردبیل در احداث بیش از ۲۵۰ مترمربع از صحن‌های یاد شده مشارکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعهد استان اردبیل در این زمینه کاملا محقق شود.


کنترل بهداشتی مسافران ورودی از مرز بازرگان برای مقابله با کرونا

رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در بازرگان، گفت: مسافران ورودی به کشور از طریق مرز زمینی بازرگان با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی این ویروس کنترل می‌شوند.

رحیم صمدی بیان کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در پایگاه دائمی مستقر در بازرگان اندیشیده شده و همکاران این شبکه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.
وی افزود: این اقدامات در راستای کنترل، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته‌است و همچنان ادامه خواهد داشت.

روزانه هزاران مسافر و وسایل نقلیه از طریق مرز بازرگان تردد کرده و مأموران گمرک با دقت و هوشیاری و همچنین استفاده از تجهیزات کنترلی به صورت شبانه‌روزی کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند و اکنون نیز کنترل‌های ویروس کرونا به آن اضافه شده‌است.

این گمرک در سال ۱۳۰۵ شمسی تأسیس شده و تنها مرز بین‌المللی بین ۲ کشور ایران و ترکیه به شمار می‌رود که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است.یک فعال سیاسی: اصلاح‌طلبان خراسان رضوی نامزدی برای انتخابات ندارند

هیچ موردی از کوه خواری در جهسک مشکان رخ نداده است

فرماندار نی ریز با رد ادعای کوه خواری در کوه جهسک بخش پشتکوه این شهرستان گفت: در روزهای گذشته متاسفانه تعدادی از افراد مانع کار سرمایه گذار و معدن کار در این منطقه شده اند ، به طور قطع  هیچ موردی از کوه خواری در جهسک رخ نداده و همه مجوزهای معدن کاری در این منطقه کاملا قانونی است.

حضور فرزند آیت الله حکیم بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، زمان تعیین سرنوشت خاورمیانه توسط کاخ سفید گذشته است، موردی از ابتلای پرندگان وحشی در کرمانشاه به آنفلوانزا مشاهده نشده است، سیل جمعیت بر مزار سردار دل ها در روز شهادت حضرت فاطمه(س)، سیل مهربانی دانش‌آموزان آستارا به مناطق سیلزده جاری شد، بیش‌از ۵۲۰ کیلوگرم تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد، دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه برای مقابله با ویروس کرونا آماده است، حضور داوطلبان با سلایق مختلف زمینه‌ساز انتخابات با شکوه است، دیگر عناوین مهمترین خبرهای منتشره از استان ها در 24 ساعت گذشته است.

برچسب‌ها بسته خبری شهادت حضرت فاطمه زهرا شهدای گمنام زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری شهادت حضرت فاطمه زهرا شهدای گمنام زلزله بسته خبری شهادت حضرت فاطمه زهرا شهدای گمنام زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه خواجه لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

کد خبر 6091158

دیگر خبرها

  • قلعه خواجه لرزید
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته