Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین در اطلاعیه ای ضمن تشریح آخرین اقدامات انجام شده در پی شیوع ویروس کرونا در چید اعلام کرد:هم اکنون 80 نفر از هموطنان مان در شهر ووهان حضور دارند که سفارت در تماس مستمر با آنان، پیگیری وضعیت و سلامت آنهاست.

در این اطلاعیه آمده است: اقدامات و پیگیری های متعددی در خصوص امور و درخواست های ایرانیان مقیم چین در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات آنان به ویژت درخواست خروج،  مهر خروج سربازی، حمایت های معیشتی و بهداشتی در حال پیگیری است که برخی از آنان انجام شده و بدیهی است حصول تمام درخواست ها نیازمند همکاری سایر نهادها نیز است.

این سفارتخانه با اعلام اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلای ایرانیان مقیم عزیز به این ویروس گزارش نشده است، افزوده است:به دلیل ریسک بالای ابتلا و انتشار بیماری در فرآیند جابجایی گروهی افراد،  خروج اتباع خارجی از ووهان از سوی مقامات محل و سازمان جهانی بهداشت توصیه نمی شود. با وجود آن، سفارت در حال بررسی و اجرای گزینه های مختلف برای متقاضیان خروج از ووهان است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه نیز دیروز سه شنبه به تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی وزارت خارجه در پی شیوع ویروس کرونا پرداخت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی