Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@22:35:27 GMT

غیبت ستاره اتلتیکو در دربی مادرید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۸۷۳۱

به گزارش ایلنا، باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اش در بازی با لگانس از ناحیه ساق پای راست مصدوم شده و پزشکان اکنون در حال بررسی نوع مصدومیت و زمان دوری اش هستند.

نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد که فلیکس بازی حساس شنبه آینده مقابل رئال مادرید را به خاطر مصدومیت از دست داد. ستاره پرتغالی در تمرینات شب گذشته و امروز روخی بلانکو حضور نداشته به همین خاطر ممکن نیست به دربی مادرید برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیاب فلکیس اتلتیکو در خط حمله به آلوارو موراتا اعتماد خواهد کرد. آنخل کوره آ و لیمار در خط میانی این مهاجم را کمک می کنند. کاستا، خیمنز و آریاس دیگر غایبان روخی بلانکو در این بازی حساس هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید اتلتیکومادرید ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است