Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت: آیا ماندلا می‌توانست بازگشت بانتوستان را دهه‌ها پس از آزادی جنوب آفریقا تصور کند؟ "طرح صلح" به بزرگراهی به سوی جهنم می‌ماند. ما مسمانان باید بیدار شویم. آمریکا هیچگاه نتوانسته - و نمیتواند - حتی شبیه به یک واسطه صادق شود.

وی در انتهای توییت خود از هشتگ "اتحاد برای فلسطین" استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد ظریف پیشتر نیز در توییتی نوشته بود: به جای ارائه طرح متوهمانه «معامله قرن» - که محکوم به شکست است - هواداران خودخوانده دموکراسی بهتر است راه‌ حل دموکراتیک ایران را که توسط آیت‌الله خامنه‌ای پیشنهاد شده، بپذیرند. باید یک رفراندوم برای تمام مردم فلسطین - از مسلمانان و یهودیان گرفته تا مسیحیان - برگزار شود تا آنها درباره آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدجواد ظریف معامله قرن جنوب آفریقا نلسون ماندلا آمریکا اتحاد برای فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم، چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

سعید احمدعباسی در پایان بازی با ازبکستان به عنوان بهترین بازی زمین انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • لندر جان سخت ژاپن برای سومین بار روی ماه بیدار شد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود