Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، این روز‌ها موضوع رفتن یا ماندن بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در رسانه‌های عراق بازتاب زیادی دارد.


هفته گذشته خبر از عراق رسید که این هافبک از اسپانیول پیشنهاد دارد و به این تیم اسپانیایی نزدیک شد. اما باشگاه اسپانیایی این موضوع را تکذیب کرد. مدیر برنامه رسن اعلام کرده که تا ۲ روز آینده منتظر می‌مانند که مسئولان پرسپولیس دستمزد این بازیکن را پرداخت می‌کنند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدیدترین خبر سایت فوتبال عراق خبر داد که بشار رسن تاکید کرده که تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند و قصدی برای ترک این تیم ندارد.

 

 

پیش از این نیز علیرضا بیرانوند قصد داشت در نیم فصل پرسپولیس را به مقصد بلژیک ترک کند که این اتفاق به پایان فصل موکول شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بشار رسن نقل و انتقالات اخبار پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • (عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد