Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@16:06:17 GMT

بزرگداشت کوبی برایانت در اسکار ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۸۸۸۱

بزرگداشت کوبی برایانت در اسکار ۲۰۲۰

 اسطوره بسکتبال آمریکا و جهان که چند روز پیش در حادثه سقوط بالگرد در کالیفرنیا جان خود را از دست داد، سال ۲۰۱۸ برای انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز» برنده اسکار شد. این فیلم پنج دقیقه‌ای بر اساس شعری ساخته شده بود که کوبی در ۲۰۱۵ برای بازنشستگی خود از دنیای ورزش نوشت.

آکادمی اسکار هر سال در مراسم اهدای جوایز بخشی را به بزرگداشت هنرمندان و چهره‌هایی اختصاص می‌دهد که در یک سال اخیر درگذشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعا برایانت هم یکی از این چهره‌هاست و نام او بین ستاره‌های فقید برده می‌شود اما هنوز مشخص نیست مدیران آکادمی اسکار برای نخستین و تنها ورزشکار برنده اسکار یک بخش بزرگداشت جداگانه در نظر گرفته‌اند. یاد کوبی فقید در مراسم اهدای جوایز گرمی گرامی داشته شد و بازی دو تیم لس‌آنجلسی لیکرز و کلیپرز هم به تعویق افتاد.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، نود و دومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار مانند سال گذشته بدون مجری ثابت برگزار می‌شود. از جمله برنامه‌های این دوره اجرای زنده التن جان و سینتیا اریوو است که هر دو در بخش بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه شده‌اند. ماهرشالا علی، رامی ملک، اولیویا کولمن، ویل فرل و رجینا کینگ هم از چهره‌هایی هستند که در بخش‌های مختلف اهدای جوایز حضور خواهند داشت.

پس از پذیرایی از مهمانان مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب امسال با غذاهای گیاهی، آکادمی اسکار اعلام کرد در این دوره خبری از گوشت نخواهد بود و مهمانان دالبی تیه‌تر فقط می‌توانند با غذای گیاهی از خودشان پذیرایی کنند. در گردهمایی سالانه نامزدهای اسکار در روز یکشنبه هم همین اتفاق افتاده بود.

۲۵۸۲۵۸ کد خبر 1347211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسکار ۲۰۲۰ کوبی برایانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید

به گزاش پارس نیوز ، وزیر نیرو  گفت: در آستانه روز کارگر این روز را به همه کارگران عزیز و همه فعالان عرصه تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم امروز افتخار داریم که از گروه مپنا دیدن کنیم و در طی این دوره برای سومین بار بازدید صورت می‌گیرد

وی ادامه داد: مهمترین نیاز امروز کشور مسأله انرژی و سرمایه گذاری در آن بخش برای رفاه و رفع نیازهای کشور است و در این زمینه امیدواریم رویکردها اصلاح شود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در طی ۳ سال اخیر برنامه‌های که برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفتم این بود که برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم.

محرابیان خاطر نشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

به گفته محرابیان برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. که این جوایز از اینترنت همراه تا بیش از صدها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش