Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن غلامپور مسئول اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در خصوص ورود زائران غیرایرانی به حرم مطهر رضوی، گفت: دیشب و همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) گروهی ۷۰۰ نفره از عراق که شامل ملیت‌های مختلفی هستند با پای پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه این گروه از چند ماه قبل توسط سفارت عراق به آستان قدس معرفی شدند و هر ساله برای زیارت در ایام فاطمیه به مشهدالرضا مشرف می‌شوند، تصریح کرد: این گروه ۷۰۰ نفره هر سال سه روز قبل از شهادت حضرت زهرا (س) در نیشابور تجمع می‌کنند و همگی از نیشابور با پای پیاده راهی مشهد می‌شوند.

مسئول اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: این افراد دارای مذهب شیعه هستند که دیشب با حضور در حرم مطهر و صحن غدیر طی مراسمی به ساحت مقدس امام رضا (ع) عرض ارادت کردند و هم‌اکنون نیز در حسینیه نجفی‌های مشهد سکونت دارند و فردا عازم عراق می‌شوند.

غلامپور افزود: این افراد از کشور‌های عراق، نجف، کربلا، پاکستان، افغانستان و عرب زبانان شهر قم و خوزستان هستند.

او تصریح کرد: در ایام فاطمیه افراد بسیاری از زائران غیرایرانی برای عرض ارادت و عزاداری به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

مسئول اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: در مجموع در ایام فاطمیه نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ هزار زائر غیرایرانی از کشور‌های مختلف به حرم مشرف شدند.

غلامپور افزود: یک گروه هزار و ۵۰۰ نفری از زائران اردو زبان کشور‌های هند و پاکستان در روز جمعه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

انتهای پیام//ف. س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زائران رضوی زائران بین الملل حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی