Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز از حمایت این معاونت از طرح‌های پژوهشی کاربردی و پنج پایان نامه در مقطع ارشد و دکتری خبر داد. تاریخ انتشار: 01:00 - 10 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۵۲۶

جعفر داراب خانی، معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برخی از اقدامات پژوهشی توسط این معاونت عنوان کرد: از انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی و پنج پایان نامه در مقطع ارشد و دکتری حمایت به عمل آمد و تهیه و چاپ کتاب‌های سیمای جرایم، دعاوی و آسیب‌های اجتماعی حمایت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز تصریح کرد: پنج نشست کاربردی و تخصصی نیز در سطح دانشگاه‌های استان البرز برگزار شد.   بیشتر بخوانید: آسیب شناسی مقررات و رویه‌های جرم زا با تمرکز بر بررسی ساز و کار‌های پیشگیری از اختلاس برگزاری کارگاه‌های تربیت مربی اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان البرز و شهرستان‌های تابعه با حضور روسا و مدیران ارشد استان البرز و هم اندیشی در خصوص پیشگیری از جرایم و آسیب‌های الویتی استان البرز خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالضل نیکوکار معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار گفت: کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی