Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل الف، عصر روز چهارشنبه ( نهم بهمن ماه ) نیروهای ارتش سوریه پس از تثبیت مواضع در شهرک مهم و راهبردی تازه آزاد شده « معره نعمان» در جنوب شرق استان ادلب، دور جدیدی از حملات را علیه گروهک های تروریستی ترتیب دادند.


براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری عملیات را از حومه شهرک های « معصران، القاهریه و صوامع» علیه تروریست ها انجام دادند و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند شهرک « جراده» را از اشغال تروریست ها خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته منابع میدانی، شهرک تازه پاکسازی شده « جراده» در شمال غرب شهرک « بابیلا» واقع شده است؛ شماری از عناصر تروریستی در جریان آزادسازی این شهرک کشته و زخمی شدند.


نیروهای ارتش سوریه در ادامه نیز عملیاتی را از حومه شمالی شهرک « معصران» انجام دادند و با عقب راندن عناصر تروریستی توانستند شهرک « عین حلبان» را از اشغال خارج کنند و به کنترل دربیاورند.


به گزارش گروه بین الملل الف، همزمان گروهی دیگر از نیروهای سوری حملات گسترده ای را از حومه شهرک « القاهریه» به سمت محور شمال آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند شهرک راهبردی « خان سبل» را به سیطره درآورند.


شهرک « خان سبل» بر روی بزرگراه بین المللی « دمشق - حلب» واقع شده است و دروازه جنوبی شرقی برای ورود به شهرک بسیار مهم « سراقب» به شمار می آید و همین مسئله به اهمیتش افزوده است.


به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه عملیات را در حومه شمالی شهرک تازه آزاد شده « خان سبل» ادامه دادند و با عقب راندن عناصر تروریستی توانستند شهرک « معردبسه» را هم پاکسازی و به کنترل درآورند.


با پاکسازی شهرک « معردبسه»، نیروهای سوری به 7 و نیم کیلومتری شهر مهم و راهبردی « سراقب» رسیدند؛ اگر این شهر از اشغال تروریست ها خارج شود، نیروهای ارتش سوریه به دروازه شرقی شهر ادلب شهر ادلب خواهند رسید.


به گزارش گروه بین الملل الف، در حال حاضر، نیروهای سوری در جنوب شرق استان ادلب پاکسازی شهرک های « الهرتیمه، تل مردیخ، القمحانه، کفربطیخ، رویحه و بنین» را در دستور کار قرار داده اند.


از جنوب غرب استان حلب خبر می رسد، رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات علیه عناصر گروهک های تروریستی موفق شدند شهرک « خالدیه» را از اشغال تروریست ها خارج و پاکسازی کنند.


رزمندگان جبهه مقاومت با پیشروی در محور شمالی و شمال غربی شهرک « خالدیه» به شهرک « ابوشیلم» و مزارع شمالی شهرک خان طومان خواهند رسید؛ خبرها از محور جنوبی و جنوب غربی شهرک تازه آزاد شده خان طومان حاکیست، رزمندگان جبهه مقاومت ارتفاع « القراصی» را به کنترل درآورند.


عملیات رزمندگان جبهه مقاومت در جنوب غرب استان حلب از صبح روز پنج شنبه آغاز شده و 10 شهرک، ارتفاع و منطقه ( الراشدین 5، ماهر، ابیض، معراته، الرحبه، الزیتون، المحروقات، معراته، جرف الصخر و انبارهای حومه خان طومان » با مساحت 11 کیلومتر مربع از اشغال تروریست ها خارج شده است.


به گزارش گروه بین الملل الف، شامگاه روز چهارشنبه ( نهم بهمن ماه) رزمندگان جبهه مقاومت شهرک مهم و راهبردی « خان طومان» را در جنوب غرب حلب آزاد و پاکسازی کردند؛ شهرک خان طومان دروازه جنوب غربی برای ورود به  شهر حلب محسوب می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم