Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@03:20:00 GMT

وستهام ۰-۲ لیورپول، فاصله ۱۹ امتیاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۳۶۷

وستهام ۰-۲ لیورپول، فاصله ۱۹ امتیاز شد

لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام به پیروزی ۲-۰ رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نزدیک شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان یورگن کلوپ که در این فصل توقف ناپذیر نشان داده اند، در دیدار امشب توانستند با گل های محمد صلاح (پنالتی) و الکس اکسلید چمبرلین به پیروزی برسند و فاصله شان با منچسترسیتی را به 19 امتیاز افزایش بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 15 به گل اول دست یابد، اما ضربه لانزینی روی ارسال خوب ماسواکو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی همکاری محمد صلاح و بابی فرمینو، لیورپول موقعیت خوبی برای زدن گل اول داشت که ضربه مهاجم مصری از روی خط توسط مدافعان وستهام بازگردانده شد.

در دقیقه 29 و با ارسال تماشایی رابرتسون به دهانه دروازه، اوریگی فرصت خوبی برای زدن گل اول تیمش داشت که توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد.

اما در دقیقه 34 لیورپول به گل رسید. با متوقف شدن دیوک اوریگی در محوطه جریمه وستهام، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد صلاح موفق شد آن را تبدیل به گل اول لیورپول کند. در دقایق پایانی نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و لیورپول با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

در همان ابتدای نیمه دوم و بعد از برخورد ارسال رابرتسون به اوگبونا، فرمینو صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او با مهار تماشایی فابیانسکی همراه شد.

اما در دقیقه 53 لیورپول به گل دوم دست یافت. روی ضدحمله سریع بازیکنان این تیم و پاس دقیق محمد صلاح، چمبرلین در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای دقیق موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد وستهام فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه زمینی اسنوگراس از گوشه محوطه با عکس العمل خوب آلیسون همراه شد. در دقیقه 68 و روی توپربایی بازیکنان لیورپول، چمبرلین با یک پاس دقیق اوریگی را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه او توسط فابیانسکی مهار شد.

در اواخر مسابقه و با پاس جورجی واینالدوم، محمد صلاح صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم شد، اما ضربه او به دیرک دروازه وستهام برخورد کرد. در ادامه تلاش وستهام برای کاهش اختلاف نتیجه ای نداشت و لیورپول با برتری 0-2، یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام نزدیک شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال وستهام لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند