Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، مصطفی برغوثی، رهبر حزب ابتکار فلسطین و عضو سابق مجلس قانونگذاری در این کشور تاکید کرد هیچ فلسطینی نمی‌تواند طرح ضد فلسطینی معامله قرن را بپذیرد و خود را برده نظام اشغالگری رژیم متجاوز صهیونیستی کند؛ این دقیقا همان تعریف آپارتاید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی برغوثی تاکید کرد: «این طرح حتی یک طرح آمریکایی هم نیست، بلکه طرحی است اسرائیلی که در پاکتی آمریکایی گذاشته شده است. واقعیت این است که این طرح با قرار دادن کشور فلسطینی در مجموعه‌ای از محلات محاصره شده و جدا شده از هم که در نقشه ارائه شده از سوی آقای ترامپ نیز مشخص است. این طرح باعث ایجاد فضایی می‌شود که یک ملت بر ملت دیگر سلطه یابد.»

بیشتر بخوانید: واکنش‌های بین‌المللی به رونمایی از "معامله قرن"

مجلس شورای یمن: معامله قرن، راهزنی سیاسی است

برغوثی گفت: «در این طرح در ابتدا، واقعیت‌های تاریخی و حقوق مردم فلسطین و احساسات مردم منطقه نادیده گرفته شده است. از این رو، از نظر من این اقدامی خیره سرانه است که نمی‌تواند ادامه داشته باشد.»

رهبر حزب ابتکار فلسطین تصریح کرد: «فلسطینی‌ها هرگز نمی‌توانند چنین چیزی را بپذیرند، نمی‌توانیم بپذیریم که برده‌های نظام اشغالگری باشیم. این دقیقا همان تعریف آپارتاید است.»

ترامپ و نتانیاهو روز سه‌شنبه طی کنفرانسی مشترک از طرح به اصطلاح صلح در غرب‌آسیا رونمایی کردند. این اقدام موجب خشم فلسطینی‌ها شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین اشغالی معامله قرن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • اخراج استاد دانشگاه نیویورک به دلیل حمایت از فلسطین+ فیلم
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود