Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:09:33 GMT

۶۲ طرح آب و خاک در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۱۲۰۳

۶۲ طرح آب و خاک در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل لایروبی قنوات، اجرای سامانه های آبیاری نوین، مرمت و بازسازی چشمه‌ها و انتقال پایاب چاه ها و احداث کانال های آب است.

فاطمه خمسه همچنین گفت: برای اجرای این طرح ها حدود۱۸۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی که سال جاری تخصیص پیدا کرده، هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش خصوصی فعال در حوزه کشاورزی قزوین نیز امسال طرح های مختلفی برای افتتاح در دهه مبارک فجر تدارک دیده است،اظهار داشت: از جمله این طرح ها می توان به چهار طرح گلخانه ای و باغبانی، چهار طرح دام و طیور، ۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین گفت: با احتساب طرح های مرتبط با آبخیزداری و مراتع، جنگل ها و دامپزشکی ۹۷ طرح مرتبط با امور کشاورزی در دهه مبارک فجر در استان قزوین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خمسه یادآور شد: این طرح ها زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را به شکل مستقیم فراهم کرده اند.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان قزوین اشتغال بخش خصوصی جنگل سازمان جهاد کشاورزی استان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری